السیسی: امنیت خلیج فارس بخش جدانشدنی از امنیت مصر است

رئیس جمهور مصر در سخنانی مدعی شد امنیت خلیج فارس بخش جدانشدنی از امنیت ملی این کشور است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر بر حمایت کشورش از امنیت ملی عربی در مقابل همه خطرات تاکید کرد و افزود امنیت خلیج فارس بخش جدانشدنی از امنیت ملی مصر است.

السیسی در دیدار عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات عربی متحده درباره خطراتی که امنیت ملی عربی را تهدید می کند گفتگو و بر ضرورت مقابله قاطع و اتحاد در مقابله به همه تلاشهایی که هدف از آن از بین بردن امنیت و ثبات کشورهای عربی است تاکید کرد.

وی همچنین بر اهمیت اتحاد و تقویت همبستگی عربی در مقابله با همه خطرات و تلاشها برای دخالت در امور داخلی کشورهای عربی تاکید کرد.

رئیس جمهور مصر با بیان این که امنیت عربی از جمله امنیت منطقه خلیج فارس بخشی جدا نشدنی از امنیت ملی مصر است، تاکید کرد مصر از هیچ تلاشی برای ارائه راههای حمایت و پشتیبانی از کشورهای عربی در صورتی که در معرض هر حمله ای قرار بگیرند فروگذار نخواهد کرد.

علاء یوسف سخنگوی رسمی ریاست جمهوری مصر گفت دو طرف در این دیدار درباره مسائل منطقه ای و بحرانها و ناآرامیها در برخی کشورها گفتگو و بر اهمیت حل و فصل سیاسی این بحرانها تاکید کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
سيسي در جلسه محرمانه با ژنرال هاي ارتش مصر مي گويد اين خليجي ها مثل گاو شيردهي هستند که تا مي توان بايد شيرشان را دوشيد.خوب با اين وجود باز هم خليجي ها مي خواهند گاو باشند.!!!ايران ميخواهد شما آقا باشيد و امنيت خليج فارس در دست خودتان باشد.حالا انتخاب با خودتان است.انتخاب کنيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
هر روز در مصر سر سربازانت رادواعش میبرد میخواهی امنیت آل سعود را تامین کنی برای دلار های نفتی عربستان آقای عبدالفتاح خودت را به چند دلار فروخته ای قبل از اینکه بنده فتاح باشی برده ملک سلمان شدی عبدالسلمان برایت برازنده تر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
امنیت خودتم نمیتونی تامین کنی
سینا شده یکی از ولایات داعش
امنیت خودت موندی میخوای امنیت خلیج فارسم به عهده بگیری؟
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
آقای السیسی ، شما فعلا همان امنیت رژیم صهیونیستی را به عنوان اولولیت بچسب برای بهینه سازی دوران جهنمت کافی است .
آخرین اخبار