جِی‌تی‌اِی: دیدار کارتر و لیبرمن/ دولت اوباما مقایسه برجام با توافق‌نامه مونیخ را به فراموشی می‌سپارد

یک خبرگزاری صهیونیستی نوشت دیدار اشتون و کارتر به معنای عزم دولت اوباما برای به فراموشی سپردن اظهارات لیبرمن درخصوص برجام و مقایسه آن با توافق‌نامه مونیخ است.

جِی‌تی‌اِی: دیدار وزیر دفاع آمریکا و لیبرمن/ دولت اوباما مقایسه برجام با توافق‌نامه مونیخ را به فراموشی می‌سپاردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری صهیونیستی جی‌تی‌ای با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت «اشتون کارتر،» وزیر دفاع آمریکا و «آویگدور لیبرمن،» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، با یکدیگر دیدار و درخصوص ایران گفتگو کردند. 

در این گزارش آمده است: این دیدار به منزله آن است که دولت «باراک اوباما،» رئیس‌جمهور آمریکا، تصمیم گرفته اظهارات لیبرمن را درخصوص توافق هسته‌ای ایران و تشبیه آن به پیمان شکست خورده مونیخ با آلمان نازی در سال 1938 میلادی، به فراموشی بسپارد. 

کارتر و لیبرمن در این دیدار، درخصوص ایران، چالش‌های امنیتی در منطقه خاورمیانه، گروه تروریستی داعش و راه‌های گسترش و توسعه همکاری‌های اینترنتی و نظامی گفتگو کردند. پنتاگون چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد دیدار وزیر دفاع آمریکا و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حاشیه مذاکرات صلح لندن صورت گرفته است. 

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی که «آویگدور لیبرمن» عهده دار وزارت آن است، مردادماه در بیانیه‌ای اعلام کرد توافق هسته‌ای ایران و گروه 1+5 مانند توافقنامه مونیخ با هیتلر، خطرناک است. این در حالی است که چندی پس از آن، یکی از مشاوران ارشد نتانیاهو در گفتگو با «دان شاپیرو،» سفیر آمریکا در اراضی اشغالی، به وی اطمینان داد بیانیه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی با هماهنگی نتانیاهو نبوده است و نخست‌وزیر این رژیم از طریق رسانه‌ها از این بیانیه آگاهی یافته است. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار