ایجاد تسهیلات مالی برای 55 منتخب پسا دکتری در معاونت علمی

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی گفت: این معاونت برای 55 نفر از منتخبان پسا دکتری در کشور تسهیلات مالی 50 میلیون ریالی درنظر گرفته است.

رضا اسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به شبکه آزمایشگاهی فناوری اظهار داشت: باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی  خدمات گسترده ای ارائه داده و به همین دلیل تاکنون 4هزار و دویست و چهل و پنج عضو حقیقی و حقوقی مانند پژوهشگران ، نخبگان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها دارد.

وی ادامه داد:  از روز  بیست و ششم مردادماه تا دهم شهریورماه سال جاری، 218 عضو جدید به تعداد اعضای باشگاه مشتریان شبکه اضافه شده است و این در حالی ا‌ست که تا تاریخ بیست و هفتم اردیبهشت ماه سال جاری، 2هزار و 719 عضو به عضویت باشگاه مشتریان شبکه درآمده بودند.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی یاد آور شد: اعضای باشگاه، شرکت های دانش‌بنیان، اساتید و نخبگان گروه‌های پیش بینی شده به‌وسیله شبکه برای دریافت تسهیلات  مختلف کاری و مالی بوده که طرح ویژه عضویت در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی یکی از طرح های اولیه محسوب می شود و در آن افراد عضو از تخفیف 15 درصدی برخوردار می شوند.

وی گفت: بهره‌مندی 118 شرکت‌ دانش‌بنیان از طرح تخفیف 50 درصدی تا سقف 20میلیون ریال، 2هزار و 795عضو باشگاه مشتریان شبکه از طرح تخفیف 15درصدی تا سقف 10 میلیون ریال  و 55 نفر از منتخبان پسا دکتری از تسهیلات 50 میلیون ریالی  برخوردار می شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار