باقرى: بازى با تراكتورسازى از حساسيت خاصى برخودار نيست/عملكرد تيم ملى مقابل چين رضايت بخش بود

مربى تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بازى با تراكتورسازى همانند ديگر ديدارها است و رسانه ها به حساسيت اين بازى مى افزايند.

باقرى: بازى با تراكتورسازى از حساسيت خاصى برخودار نيست/عملكرد تيم ملى مقابل چين رضايت بخش بودكريم باقرى در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران افزود: با احترامى كه براى قلعه نويى و همشهرى هاى تبريزى خود قائل هستم اما ما براى برد اين بازى به زمين مسابقه مى رويم و اميدوارم با كسب سه امتياز روند رو به رشد خود را ادامه بدهيم.

وى درباره نگراني از وضعيت ورزشگاه اختصاصى تبريز بيان كرد: به نظرم كيفيت زمين بازى خوب است و اگر مسئولان تبريزى امنيت اين ورزشگاه را تأمين كنند در آن صورت بعيد مى دانم مشكلى پيش بيايد. 

كريم باقرى درباره عملكرد تيم ملى در بازى با چين گفت: عملكرد تيم ملى در اين بازى رضايت بخش بود. موقعيت هاى خوبى نصيب مهاجمان در اين بازى شد اما مهاجمان قدر موقعيت ها را ندانستند. بازيكنان به علت خستگى بيش از حد نتوانستند از موقعيت ها استفاده كنند. 

مربى پرسپوليس درباره انتقاد از نحوه بازى تيم ملى گفت: من كارى به نظر منتقدان ندارم و هر كس نظرى دارد. البته معتقدم تيم ملى در مقابل چين نسبت به قطر بهتر بازى كرد چرا كه در خارج از خانه توانست حريف خود را تحت فشار قرار بدهد. به هر حال اگر بازى تيم ملى همراه با چاشنى خوش شانسى و دقت عمل بازيكنان همراه بود در آن صورت تيم ملى مى توانست سه امتياز اين بازى رابگيرد. 

باقرى در ادامه عنوان كرد: كسب ٤ امتياز از دو بازى آمار بدى نيست. به هر حال ديدارهاى باقيمانده حكم فينال را دارند و بايد حداكثر امتياز را بگيريم. اگر تيم ملى در كسب سه امتياز مقابل چين موفق بود در آن صورت تيم ملى با خيال راحت به مصاف حريفان خود مى رفت. 

وى درباره مصدوميت هاى اخير بازيكنان پرسپوليس گفت: مصدوميت كاميابى نيا برطرف شده است اما اميرى پايش هنوز ورم دارد و بعد از گرفتن MRI مشخص مى شود. 

باقرى درباره بازگشت رضاييان به پرسپوليس تصريح كرد: اين بازيكن مدت زيادى كه با تيم تمرين نكرده است اما وى با حضور در تيم ملى آماده است . به هر حال رضاييان بايد با پرسپوليس تمرين كند تا درباره وضعيتش نظر بدهيم. 

مربى پرسپوليس در پايان خاطر نشان كرد: اميدوارم ما مقابل تراكتورسازى بتوانيم سه امتياز را كسب كنيم تا با روحيه بالا به مصاف استقلال برويم. 

انتهاى پيام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار