قزوین؛

ابلاغ شیوه نامه بهبود کیفیت آموزش در هنرستان ها

شیوه نامه بهبود کیفیت آموزش و افزایش بهره وری در هنرستان ها ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت : افزایش بهره وری، ارتقاء کیفیت آموزش، برقراری ارتباط نزدیک بین آموزش ها و نیازهای بازار کار و توانمندسازی علمی و عملی هنرجویان از اهداف اجرای این طرح است .

سالار قاسمی افزود: در هنرستان ها امکانات، ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه ای وجود دارد که با هدایت، نظارت و برنامه ریزی دقیق می توان در زمینه ارتقاء همه جانبه آموزش در این مدارس و استفاده بهینه از هنرستان ها اقدام شایسته کرد.

 قاسمی تصریح کرد: هنرستان های مجری طرح باید نتایج فعالیت ها و اقدامات ناشی از اجرای آموزش های عملی و مهارتی در آن ها منجر به تولید محصول و یا ارائه خدمات قابل عرضه به بازار کار شود.

وی اضافه کرد: این طرح براساس اسناد بالا دستی، سند چشم انداز، سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و اشتغال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین وزارت آموزش و پرورش برای ترویج و توقیت کار گروهی و بازار کار تهیه و تدوین شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در ادامه گفت: هیأت نظارتی در هنرستان ها و مناطق و نیز استان تشکیل می گردد و بر روند اجرای طرح نظارت خواهند داشت تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/

 
برچسب ها: ابلاغ ، شیوه ، کیفیت ، هنرستان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.