کرمانشاه؛

اختصاص اعتبارات ویژه‌به موضوع توسعه گردشگری

با وجود تمامی محدودیت‌ها اعتبارات ویژه‌ای به موضوع توسعه گردشگری استان اختصاص داده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ استاندار کرمانشاه گفت: امسال با وجود تمامی محدودیت‌ها اعتبارات ویژه‌ای به موضوع توسعه گردشگری استان اختصاص داده ایم و با حساسیت ویژه ایاجرای کریدور گردشگری بیستون کرمانشاه را دنبال می کنیم.

رازانی گفت: استان کرمانشاه که یک استان تاریخی و گردشگری است برای توسعه در زمینه گردشگری دست یاری و کمکبه سوی یونسکو دراز می‌کند.

استاندار کرمانشاه  افزود: همچنین توافقات اولیه‌ای با رییس سازمان میراث فرهنگی کشورایجاد شدهکه بتوانیم ظرف دو تا سه سال آینده یکسری برنامه های همکاری مشترک را در استان کرمانشاه برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کریدور گردشگری بیستون -تاق‌بستان که در واقع کریدور گردشگری ایران باستان است به طول 25 کیلومتر بوده و در واقع یک مسیر فرهنگی را به گردشگران معرفی می‌کند.

استاندار کرمانشاه گفت: مطالعات اجرای این کریدور انجام شده و امسال وارد فاز عملیاتی و اجرایی آن می‌شویم و امیدواریمدر ادامه بتوانیم این مسیر را از بیستون تا کنگاور و به معبد آناهیتا هم اتصال دهیم و حتی در ادامه و در یک برنامه دراز مدت‌تر بتوانیم این مسیر را تا کردستان نیز ادامه دهیم.


انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار