قم؛

مراسم آغاز سال تحصیلی جامعه المصطفی العالمیه

وفایی کارشناس ارتباطات و بین‌المللی دانشگاه مجازی جامعة‌المصطفی العالمیه گفت: سال تحصیلی این دانشگاه مجازی از 17 شهریور امسال شروع می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این دانشگاه به دو زبان فارسی و عربی فعالیت خود را آغاز کرد، اکنون پس از یک دهه فعالیت با رویکرد تقریب مذاهب اسلامی فعالیت می‌کند.

کارشناس ارتباطات و بین‌الملل دانشگاه مجازی جامعة المصطفی العالمیه بیان کرد:این دانشگاه در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد پذیرش دانشجو دارد.

وی افزود:دانشجویان این دانشگاه با دریافت آموزش‌ها در زمینه‌های معرفتی تقویت می‌شوند و همچنین تربیت عالمانی در زمینه علوم اسلامی و انسانی در دستور کار دانشگاه است.

وفایی اظهار کرد: زبان فارسی و معارف اسلامی، فقه اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، فلسفه اخلاق، اخلاق کاربردی، تفسیر و علوم قران، الشریعه الاسلامیه، علوم القرآن و الحدیث، التفسیر و علوم القرآن، فقه الاسره، تفسیر و علوم قرآن و مطالعات اسلامی از جمله رشته‌های این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی است.

وی ادامه داد: این مراسم  امروز ساعت 10 با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی رئیس دانشگاه مجازی جامعة المصطفی العالمیه در سالن همایش شهید بهشتی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.