اردبیل؛

جهاد دانشگاهی باید خودکفا باشد

استاندار اردبیل از مسوولان جهاد دانشگاهی این استان خواست به جای تلاش برای اتصال به بدنه دولت، به دنبال خلق ثروت و خودکفایی باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش گفت: نباید جهاد دانشگاهی به اداره جدید دولتی تبدیل شود و احداث ساختمان های جدید نگران کننده می باشد چرا که به معنای صرف هزینه است.

وی افزود: به ویژه در دوره اقتصاد مقاومتی جهاد دانشگاهی باید خودکفا بوده و به دنبال ایجاد ثروت از محل تولید فکر باشد و با فروش ایده های جدید برای استان اردبیل تحول آفرینی کند.

استاندار اردبیل بیان کرد: در این راستا نخست باید راهبردها تدوین و در قالب آن منابع مالی پایدار برای اداره جهاد دانشگاهی دیده شود؛ برای ایده های جدید مشتری وجود دارد و یافتن راه های رفع مشکلات موجود استان از جمله بهره برداری مناسب از سیب زمینی تولید مازاد باید در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.

خدابخش اضافه کرد: در زمینه مدیریت کلان نیز از زمان آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید الگوی مشابهی در پیش گرفته و از جمله در استان اردبیل راه آبادانی و توسعه از طریق جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تعریف شد.

وی عنوان کرد: همه توان دولت در امر سرمایه گذاری متمرکز است و گرچه مشکلاتی در این زمینه وجود دارد اما قابل برطرف شدن می باشد و از جمله در این راستا 900 میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی دوباره 65 واحد تولیدی از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.