کرمان؛

هزینه بلیط مسافران قطار کرمان به مشهد برگشت داده می شود

مدیرکل راه آهن کرمان علت توقف طولانی مدت قطار کرمان - مشهد در ایستگاه سیریز را نقص فنی لکوموتیو اعلام کرد و گفت: تمام هزینه بلیت مسافران برگشت داده می شود.

هزینه بلیط مسافران قطار کرمان به مشهد برگشت داده می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن جنوب شرق کرمان، سیدرضا سادات حسینی گفت: قطار کرمان به مشهد که روز دوشنبه ۱۵ شهریور از کرمان به سمت مشهد حرکت داشت در نزدیکی ایستگاه سیریز به علت نقص فنی لکوموتیو متوقف می شود ولی پس تعویض لکوموتیو در ایستگاه بافق به مسیر خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه در ایستگاه بافق تمامی امکانات رفاهی برای مسافران تدارک دیده شد و پس از تعویض لکوموتیو قطار به مسیر خود به سمت مشهد ادامه داد، تصریح کرد: این نقص فنی به صورت طبیعی بوده و همانند اینکه اتوبوس و سایر وسایل نقلیه در جاده دچار نقص فنی می شود لکوموتیو نیز دچار نقص فنی می شود.

وی اظهار کرد: از آنجایی که تعمیر و رفع نقص لکوموتیو قوانین و شرایط خاص خود را دارد بنابراین تاخیری که پیش می آید طبیعی بوده هرچند تدابیر لازم در خصوص تسریع در رفع نقص از طرف مسوولان راه آهن انجام شد.

سادات حسینی خاطرنشان کرد: برای احترام به حقوق مسافران این قطار، با هماهنگی های انجام شده تمام هزینه بلیت آنها برگشت داده می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار