کرمانشاه؛

اهمیت آموزش و پرورش و نقش آن در ارتقای جامعه

شورای آموزش و پرورش استان به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور اعضای این شورا برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ استاندار کرمانشاه در این نشست با تأکید بر اهمیت آموزش و پرورش و نقش برنامه های آن در ارتقای جامعه اظهار داشت: هر قدر که مشکلات مربوط به مسایل آموزشی استان، کاملتر و شفاف تر گزارش شود، بهتر می توان بر اساس آنها برای پیشرفت استان برنامه ریزی کرد.
رازانی همچنین با اشاره به بررسی جامع مشکلات آموزش و پرورش استان گفت: جایگاه کشوری استان در شاخص مدارس و تعداد دانش آموزان مطلوب نیست و  برای حل این مساله نیازمند یک برنامه ریزی اساسی هستیم که قدم اول در این مسیر شناخت مسائل و موانع آموزشی در استان است.
استاندار کرمانشاه در ادامه افزود: توزیع نامتناسب جمعیت در استان -به نحوی که نصف جمعیت استان در کلانشهر کرمانشاه واقع شده و بقیه جمعیت استان با تراکم زیر صدهزار در بقیه شهرستانها توزیع شده اند- امکان برنامه ریزی و سرمایه گذاری در مباحثی چون ایجاد مدارس غیرانتفاعی را با مشکل مواجه می کند. ضمن اینکه تفاوتهای فرهنگی موجود در استان نیز ممکن است بر روی برنامه ریزی های آموزشی اثر بگذارد و آنها را کم ثمر کند.
وی در پایان بیان داشت: با تمام مشکلاتی که وجود دارد، نباید در برنامه های آموزشی خللی ایجاد شود و باید تمام تلاش خود را برای شناسایی علتهایی که در زمینه آموزش وجود دارد بکار بگیریم و برای این امر باید کارگروه ویژه ای تشکیل شود تا علل موجود را بررسی کند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، آموزش ، ارتقا ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
اگر اهمیت داشت وضع معلمان این نبود
آخرین اخبار