کرمانشاه؛

حال خیابان حداد عادل خوب نیست

خیابان حداد عادل مانند خانه‌ مخروبه‌ای است که هر آن احتمال ریزش آن وجود دارد.

سید حجت‌الله موسوی عضو شورای شهر کرمانشاه  گفت: تقریبا از سال 1381 بحث احتمال ریزش این خیابان مطرح شد.
وی افزود : قدمت  خیابان حداد عادل به حدود 50 سال پیش می‌رسد و با توجه به ساخت این خیابان بر روی رودخانه آبشوران در حال حاضر دیواره‌های این خیابان دچار فرسودگی شده و هر آن احتمال ریزش آن وجود دارد.
موسوی اجاق افزود: با توجه به وضعیت بحرانی این خیابان و خطر سقوط آن، با توجه به استقرار عمده فروشان خشکبار در این خیابان از مدت‌ها پیش تردد کامیون و خودروهای سنگین به آن ممنوع شد.
وی گفت: در حال حاضر تنها وانت‌ها و خودروهای سبک اجازه عبور در این خیابان را دارند، هر چند برخی افراد در مواردی از این امر تخلف کرده و با خودروهای سنگین وارد این خیابان می‌شوند، اما تمام تلاش ما این است که این موارد معدود هم انجام نشود.
موسوی اجاق افزود: در حال حاضر احتمال ریزش این خیابان بالاست، هرچند ممکن است تا 10 سال دیگر هم این خیابان مقاومت کرده و ریزش نکند، اما احتمال ریزش وجود دارد و باید اقدام جدی صورت گیرد.
وی گفت: در همین راستا شرکت آب منطقه‌ای، اداره راه و شهرسازی و شهرداری و حتی مدیریت بحران و معاونت عمرانی استانداری کرمانشاه نیز باید وارد کار شوند و برای رفع خطر این خیابان و بازسازی و مقاوم‌سازی دیواره‌های آن اقدام کنند.
این عضو شورای شهر کرمانشاه اظهار کرد: باید از هم‌اکنون برای حل مشکل این خیابان و نجات جان ساکنان آن اقدام کرد، زیرا در صورت ریزش این خیابان هیچ چیز را نمی‌توان جبران کرد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، خیابان ، حداد ، عاذل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.