مظفری: مهمترین قضاوت عمر داور اردنی به سود ایران تمام شد

کارشناس داوری کشورمان گفت: محمد ادهم اردنی با نگرفتن خطای پنالتی سید جلال روی مهاجم چینی به سود ایران تمام شد.

مهمترین قضاوت عمر داور اردنی به سود ایران تمام شد
نوید مظفری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی خود از قضاوت محمد ادهم اردنی در دیدار ایران و چین بیان کرد: این داور تا دقیقه 84 قضاوت خوبی داشت و به شکل مناسبی جریان بازی را مدیریت کرد. ادهم در تمام صحنه‌ها نزدیک به بازیکنان هر دو تیم بود و هیچ سوت اشتباهی نزد.

وی ادامه داد: با این وجود مهمترین صحنه بازی از لحاظ داوری در دقیقه 86 اتفاق افتاد که داور خطای مسلم سید جلال حسینی روی مهاجم چین را پنالتی نگرفت. مدافع تیم ما با بی‌احتیاطی کامل در هنگام پایین آوردن پای خود به بازیکن چین ضربه زد و اگر داور اردنی تمرکز بیشتری روی این صحنه داشت به طور قطع یک پنالتی برای حریف می‌گرفت. 

مظفری ادامه داد: من روز گذشته گفته بودم که دیدار ایران و چین مهمترین قضاوت ادهم در طول دوران داوری‌اش است اما خوشبختانه وی به سود ایران سوت زد. اگر من ناظر داوری این دیدار بودم قطعا نمره پایینی به داور اردنی می دادم چرا که وی یک اشتباه تاثیر گذار در جریان بازی داشت که می‌توانست با برتری چینی‌ها همراه شود. 

کارشناس داوری کشورمان در پایان تصریح کرد: در کل عملکرد ادهم حتی از داور سریلانکایی ایران قطر از لحاظ تاثیر گذاری و نتیجه بازی ضعیف‌تر بود.

انتهای پیام /

برچسب ها: داور ، ایران ، قطر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار