رهنما: ملی پوشان کاراته دغدغه مالی دارند

سرمربی اسبق تیم ملی کاراته گفت: اعضای تیم ملی کاراته ایران با وجود افتخار آفرینی های متعدد از لحاظ مالی مشکلات زیادی دارند.

مسعود رهنما در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره وضعیت نامناسب مالی ملی پوشان کاراته در بخش کمیته بیان کرد: ذبیح الله پورشیب، امیر مهدی زاده، سجاد گنج زاده و سعید احمدی چهار عضو تیم کومیته، با وجودی که پس از درخشش در رقابت های جهانی فرانسه همیشه پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده اند اما متاسفانه از لحاظ مالی چندان به آن ها توجهی نمی شود. اگر کلمه" مظلوم" زیبا بود، نسبت به این قهرمانان، این کلمه را به کار می بردم.
 
وی افزود: فدراسیون کاراته به دلیل مشکلاتی که در زمان قهرمانی متوالی این چهار کاراته کار با مواجه بود، چندان نتوانست از لحاظ مالی کمکی به آن ها بکند. از طرفی احتمال می دهم در سطح باشگاهی هم وضعیت خیلی مناسبی نداشته باشند. امیر مهدی زاده در سال های اخیر 2 قهرمانی جهان و یک قهرمانی آسیا را به دست آورده اما با مشکلات زیادی رو به رو است. امیدوارم با تدبیر مسئولان تفاوت چشمگیری که بین بچه های تیم ملی کاراته و سایر رشته ها به وجود آمده از بین برود و یا کمتر شود.
 
سرمربی سابق تیم ملی کاراته در پایان تصریح کرد: ذبیح پورشیب از سال 1384 در تیم ملی بوده و بهمن عسگری مدال قهرمانی امیدها و جوانان جهان را در کارنامه دارد. ابراهیم حسن بیگی و ایمان سنگچولی هم از دیگر افتخارآفرینان کاراته کشور هستند. اما باور کنید تمام آن ها با دغدغه مالی مواجه هستند.

بنابراین با توجه به المپیکی شدن این رشته می طلبد که مسئولان نگاه ویژه ای به رفع مشکلات مالی اعضای تیم ملی کاراته داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار