دادستان اردبیل خبر داد

احیای کارخانه ذوب آهن اردبیل با ورود دادستانی/ پرداخت معوقه 520 نفر از کارکنان کارخانه سبلان

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز استان اردبیل گفت: خوشبختانه با ورود مستقیم دادستانی، کارخانه ذوب‌آهن اردبیل که مدت‌ها راکد بود و کارگران شاغل در آن کارخانه اعتصاب کرده بودند، احیا شده است.

احیای کارخانه ذوب آهن اردبیل با ورود دادستانی/ پرداخت معوقه 520 نفر از کارکنان کارخانه سبلانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور ناصر عتباتی دادستان اردبیل با اشاره به اقدامات دادستانی در تحقق اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال «اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل» تمامی اقدامات در جهت حمایت از فعالیت سالم اقتصادی و مبارزه با هرگونه بسترهای ناسالم اقتصادی است و در همین راستا برخورد جدی با  قاچاق کالا و ارز و همچنین حمایت جدی از سرمایه گذاری سالم صورت می‌گیرد.

وی برگزاری جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری با خروجی مثبت و مفید را اقدامی بسیار مؤثر در راستای حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی دانست و افزود: ما سعی داریم در هر جلسات برگزار شده مشکلات چندین واحد تولیدی را رسیدگی کنیم. 

عتباتی افزود: خوشبختانه با ورود مستقیم دادستانی کارخانه ذوب‌آهن اردبیل که مدت‌ها راکد بود و کارگران شاغل در آن کارخانه اعتصاب کرده بودند، احیا شده و هم‌اکنون در سه شیفت کاری برای 200 نفر از مردم این استان اشتغال ایجاد کرده است.

دادستان اردبیل تصریح کرد: همچنین حق و حقوق و معوقه 520 نفر از کارکنان کارخانه سبلان پارچه که در آستانه تشکیل بحران برای استان اردبیل و تعطیلی یک کارخانه بزرگ بود با همت سیستم قضایی و ورود مستقیم دادستانی، پرداخت و مشکل این بخش نیز حل و فصل شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار