وجود 13 هزار پرونده فروش اموال غیرمنقول/ مبارزه با قاچاق به تولید داخل کمک می کند

پرونده فروش اموال غیرمنقول باید به روز رسانی و تعیین تکلیف شود، همچنین مبارزه با قاچاق کالا تحقق اقتصاد مقاومتی را تسریع می کند.

وجود 13 هزار پرونده فروش اموال غیرمنقول/ مبارزه با قاچاق به تولید داخل کمک می کند

امین دلیری مدیر عامل سازمان اموال تملیکی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه های سازمان با شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: همه سازمان های ذیربط در تلاشند که قاچاق کالا درکشور ریشه کن شود ،چرا که این امر می تواند به تولید  داخل کمک کند.

وی در ادامه با اشاره به وظایف گسترده سازمان اموال تملیکی در خصوص تعیین تکلیف کالاهای متروکه، ضبطی و استرداد ، اظهار کرد: حدود 13 هزار پرونده فروش اموال غیرمنقول وجود دارد ، این درحالی است که این پرونده ها باید به روز رسانی و تعیین تکلیف و به زودی وارد خزانه شود.

افزایش 141درصدی فروش اموال تملیکی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان با اعلام فروش 10هزار و 835 میلیارد ریال در سه ساله گذشته ،از افزایش 141 درصدی فروش اموال منقول و غیر منقول این سازمان نسبت به دوره سه ساله قبل از آن خبر داد و افزود: کل اموال تعیین تکلیف شده در این سازمان از قبیل فروش، انهدام، استرداد و اعاده اظهارنامه طی سال گذشته 37هزار و 359 میلیارد ریال بوده که از این میزان مبلغ 4هزار و 585 میلیارد ریال فروش، 265 میلیارد ریال آن انهدام، 2 هزار و 285 میلیارد ریال استرداد و 30 هزار و 224 میلیارد ریال آن اعاده اظهارنامه شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: در 5 ماهه نخست سال جاری کل فروش اموال منقول و غیر منقول سازمان هزار و 067 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 140 درصد رشد داشته است.

دلیری با تشریح این آمار، گفت: طی همین مدت 305 میلیارد ریال انهدام با 187 درصد رشد، 989 میلیارد ریال استرداد با 358 درصد رشد و بیش از 2 هزار و 840 میلیارد ریال اعاده با رشد 23 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار