سفر انتخاباتی سندرز برای حمایت از هیلاری کلینتون

سناتور دموکرات ورمونت پس از یک وقفه یک ماهه به فضای انتخاباتی آمریکا بازگشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن پست، برنی سندرز – رقیب سابق هیلاری کلینتون در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات – برای کمک به پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر بار دیگر به یک سفر انتخاباتی رفت. وی روز گذشته (دوشنبه) همزمان با "روز کارگر" در حمایت از فردی که زمانی بر سر کسب عنوان نامزدی نهایی حزب دموکرات با او به رقابت می‌پرداخت، به ایالتی رفت که در زمان رقابتهای داخلی حزب دموکرات بزرگترین پیروزی خود را در آن جشن گرفت. 

سناتور دموکرات ورمونت در سخنرانی خود در ایالت نیوهمپشایر در توضیح دلیل کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی و حمایت از کلینتون گفت در حزب دموکرات، شخصیت‌ها مهم نیستند؛ بلکه آنچه اهمیت دارد این است که فردی که به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شرکت می‌کند، به بهترین شکل ممکن معرف مردم آمریکا و نیازهای آنها باشد.

با این حال، بسیاری از هواداران سندرز همچنان از کناره‌گیری او از رقابتهای انتخاباتی حزب دموکرات و قرار گرفتن در کنار هیلاری کلینتون ناراحتند. آنها در سخنرانی روز گذشته سندرز نیز با پلاکاردهایی که نام او برروی آنها نوشته شده بود، شرکت کردند تا بار دیگر مخالفت خود را با تصمیم انتخاباتی او نشان دهند. 

سخنرانی روز گذشته سندرز اولین سخنرانی او در حمایت از کلینتون پس از گردهمایی ملی ماه ژوئیه حزب دموکرات در فیلادلفیا بود. نزدیکان وی می‌گویند او در این مدت مشغول نوشتن کتابی با موضوع سیاست در آمریکا بوده است که قرار است پس از انتخابات نوامبر منتشر شود. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار