قرارداد استقلالی ها کسر می شود؟

مسئولان باشگاه استقلال در نظر دارند بخشی از رقم قرارداد های بازیکنان را کسر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،با توجه به بازیکنانی که در ابتدای فصل نقل و انتقالات با مبالغ بالا جذب تیم استقلال شده اند بر همین اساس مسئولان باشگاه در نظر دارند در اقدامی جدید در صدد کم کردن قرارداد های آبی پوشان هستند .

روز گذشته نیز با توجه به پایان نقل و انتقالات سیدرضا افتخاری، مدیرعامل استقلال از کسر شدن قطعی قرارداد بازیکنان خبر داد و به نظر می رسد این موضوع با نظر وزیر ورزش انجام شده است.

با این تفاسیر صحبت های ارائه شده از سوی افتخاری مدیرعامل جدید استقلال نشان می‌دهد که بازیکنان این تیم باید به زودی خود را برای کسر قراردادهای خود آماده کنند.

 افتخاری در مورد قراردادهای این فصل استقلال که قبل از حضور او بسته شده‌اند، گفت:قراردادهای بسته شده در استقلال عجولانه بوده و بار سنگین مالی به دوش باشگاه گذاشته است. البته باید در این خصوص فکری کرد، اما الان زمان آن نیست. در خصوص کسر کردن قراردادها با منصوریان صحبت خواهیم کرد تا او هم با بازیکنان صحبت کند که بازیکنان خودشان در این باره همکاری کنند. به این دلیل که درآمد باشگاه زیاد نیست و قراردادهایی هم که ثبت شده باتوجه به درآمدهایی که در سازمان لیگ به مشکل خورده، ما را دچار مشکل خواهد کرد. با منصوریان صحبت کرده‌ایم که به بازیکنان بگوید طوری همکاری کنند که بتوانیم حق و حقوق آنها را به‌طور کامل بدهیم و بازیکنان هم در این خصوص قول‌هایی داده‌اند.

با این وجود مسئولان باشگاه استقلال به دنبال راه حلی هستند تا بازیکنان بتوانند با کم کردن رقم قرارداد هایشان پول کامل قرارداد های منعقد شده را دریافت کنند و به نوعی در همان سال تسویه حساب کنند تا پرداخت مبلغی از قرارداد برای فصل بعد باقی نماند و به طور کلی بار مالی به صورت حقیقی باشد نه کاذب .بر همین اساس باید منتظر ماند و دید آیا این روش مورد موافقت بازیکنان قرار خواهد گرفت یا خیر چرا که در هر صورت در ابتدای فصل قرارداد ها بین دو طرفین منعقد شده و هر بازیکنی حاضر نمی شود این کار را انجام دهد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار