کرمان؛

سرقت از بیمارستان در منطقه ی شهداد

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان گفت: تعميرکارانی که جهت تعمير يک دستگاه به بيمارستان مراجعه کرده بودند پس از ارتكاب سرقت در کمتر از سه ساعت شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ عبدالعلی روانبخش افزود : در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت از بیمارستان شهداد، ماموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی خاطر نشان کرد : با هوشیاری ماموران انتظامی و در بررسیهای صورت گرفته مشخص شد تعمیرکارانی که برای سرویس یک دستگاه به بیمارستان مراجعه کرده بودنددست به سرقت یک دستگاه بیمارستانی زده اند.

وی تصریح کرد :از این رو ماموران انتظامی بخش شهداد موفق شدنددو سارق که در حال انتقال دستگاه سرقتی به کرمان بودند را در کمتر ازسه ساعت دستگیر و در بازرسی از خودرو آنان دستگاه مسروقه را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت : سارقان پس از انتقال به مقر پلیس در مواجهه با فیلم های ضبط شده دوربین های داخل بیمارستان چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و به بزه انتسابی اعتراف كردند.

روانبخش افزود: در محل کار چنان چه فرد یا افرادی جهت تعمیر و سایر موارد به اماکن مراجعه می کنند حتماً به همراه آنان نگهبان اعزام شود و در ورود و خروج از خودرو ها بازدید صورت بگیرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: تعمیرکار ، سارق ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار