قزوین؛

جشنواره تعاونی های برتر

تعاونی های برتر استان تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ در مراسمی که امروز در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد  از 12 تعاونی برتر استان در زمینه های  تولیدی، توزیعی و خدماتی تجلیل شد.

تجلیل ازتعاونی های برتر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: این تعداد از مجموع ۲۰۰ تعاونی ثبت نام کننده در جشنواره تجلیل از برترین ها انتخاب شده اند.

بابایی گفت: در حال حاضر ۶۷۴ تعاونی تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان فعال است که بیشتر آنها با 237 مورد در بخش کشاورزی فعالیت می کنند.

وی افزود: بیشترین مشکل ، در حوزه تعاونی های مسکن است که با افزایش جمعیت، تورم و گران شدن مصالح و رکود ساخت و ساز چالش های این بخش بیشتر شده است.

تجلیل ازتعاونی های برتر

بابایی همچنین گفت: امسال برای اولین بار تعاونی توسعه عمران شهرستان افتتاح شد که یکی از تعاونی های تاثیر گذار در رفاه اجتماعی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی به توانمندی و قابلیت تعاونی ها باور ندارند افزود:  به همین دلیل سهم مشارکتی ۲۵ درصدی آنها در اقتصاد محقق نشده است.

بابایی اضافه کرد: در اجرای اقتصاد مقاومتی باید بتوانیم سهم ۲۵ درصدی تعاون را محقق کنیم که در این زمینه  حمایت و تقویت تعاونی ها ضروری است.

انتهای پیام/



برچسب ها: تجلیل ، تعاونی ، برتر ، استان ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار