اصفهان ؛

معرفی مقام های برتر مسابقات استانی امداد و نجات

مقام های برتر مسابقات استانی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان معرفی شدند.

معرفی مقام های برتر مسابقات استانی امداد و نجاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، معاون امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از پایان مرحله استانی مسابقات امداد و نجات این جمعیت و اعلام مقام های برتر این مسابقات خبر داد .
 
داریوش کریمی با اعلام این خبر گفت: مرحله استانی مسابقات امداد و نجات که به منظور ایجاد حس رقابت و حفظ توان عملیاتی تیم های امداد و نجات برگزارشده بود، در چهار رشته جاده ،کوهستان، اسکان اضطراری و آوار به کار خود پایان داد.

وی تصریح کرد :در رشته جاده شعب شاهین شهر، خوانسار و کوهپایه به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدندودر رشته اسکان اضطراری شعب نجف آباد ،برخوار و شهرضا به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند .

کریمی افزود: شعب نجف آباد ، شهرضا و کاشان به ترتیب در رشته آوار مقام های اول تا سوم و در رشته کوهستان شعب سمیرم ، خمینی شهر و چادگان به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند .

گفتنی است تیم های برتر مرحله استانی برای مسابقات کشوری به اردوی آمادگی اعزام می شوند.

مسابقات جاده و اسکان اضطراری به میزبانی پایگاه امداد ونجات شهری مورچه خورت و مسابقات نجات در ارتفاع و آوار در مرکزبین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات استان برگزار شد .

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.