قزوین؛

پیام فصل شیدایی به مسولان

فرمانده سپاه استان گفت: با هنر آلوده به گناه نمی توان نظر مردم را جلب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سردار شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه امام حسن /ع/ قزوین اضافه کرد: نمایش فصل شیدایی با حمايت مسئولان استان و جبهه ي فرهنگي به سرانجام رسيد و با استقبال گسترده مردم مواجه شد و پیام آن به مسولان آن است که نمی توان با هنری که آلوده به گناه و معصیت است توجه مردم انقلابی را جلب کرد.

پیام فصل شیدایی به مسولان

وی افزود: باید اقداماتي جدي و  اثرگذار مانند نمايش فصل شيدايي با حمايت ارگان و دستگاه هاي متفاوت اجرا شود تا شاهد اقبال عمومي در زمينه ي فرهنگي باشيم. 

فرمانده سپاه استان همچنین با  مهم خواندن عمل به انديشه ها و آرمان هاي امام راحل و گام برداشتن در مسير انقلاب  گفت: بسياري از نابساماني هاي موجود نتيجه عدم پايبندي کامل برخي افراد به ارزشهای انقلاب در مرحله ي دولت سازي است که رهبري هم در سخنان خود شدت حرکت ما را در این مسير کُند بيان کردند.

سردار شاهرخي علت ريزش ها  را تحريف مباني انقلاب و عدم بصيرت کافي به اين مباني دانست و گفت: اگر کارگزاران ما در همه  دستگاه ها داراي دو ويژگي تخصص و تعهد باشند مانند اوايل انقلاب شاهد واردشدن ضربه هاي سخت به جامعه انقلابي  نخواهيم بود.

حجت الاسلام و المسلمین عابديني نماينده ولي فقيه دراستان  هم در این مراسم گفت : برخي با در هم آميختن حق و باطل و بدعت در بيان مسائل سعي در انحراف از مباني اصلي انقلاب دارند اما با همه اينها شيطان نميتواند به مومنين تسلط داشته باشد.

پیام فصل شیدایی به مسولان

در این مراسم که در حسینیه سپاه ناحیه امام حسن برگزار شد با قدردانی از سرهنگ عباس کاظمي ، سرهنگ داوود بهرامي به عنوان فرمانده جديد سپاه این ناحیه معرفي شد.

پیام فصل شیدایی به مسولان

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.