ساری

امداد رسانی هلال احمر مازندران به بیش از 2 هزارطوفان زده

2 هزار و 600 طوفان زده جمعه، با کمک جمعیت هلال احمر مازندران امداد رسانی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: اسکان موقت 68 نفر، توزیع 15هزار کیلو نایلون، توزیع 531 تخته پتو،236 تخته موکت و مقادیر متنابعی از سایر ملزومات اولیه مورد نیاز خانوارهای آسیب دیده از جمله اقدامات انجام شده جمعیت هلال احمر استان بوده است.

مجتبی اکبری با بیان اینکه طوفان اخیر به مناطق مختلفی از شهرستان های آمل، ساری، بابل، جویبار، بهشهر، سوادکوه، قائمشهر، نور، نوشهر، بندپی، بابلسر، فریدونکنار و چالوس خسارت زد، افزود: تیم های مجهز امداد و نجات جمعیت هلال احمر بلافاصله در مناطق مختلف حاضر شده و نسبت به امدادرسانی به افراد آسیب دیده اقدام کردند.

وی تعداد روستاهای متاثر از این طوفان را 177 روستا اعلام کرد و گفت: 26 روستا در آمل، 15 روستا در ساری، 35 روستا در بابل، 7 روستا در جویبار، 6 روستا در بندپی، 20 روستا در سوادکوه، 55روستا در قائم شهر، 11 روستا در نور، یک روستا در نوشهر و یک روستا در فریدونکنار در جریان این طوفان دچار خسارتهایی شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: در عملیات امدادرسانی به طوفان زدگان، 55تیم متشکل از220 نیروی عملیاتی با بکارگیری 54دستگاه انواع خودرو های امدادی و 8دستگاه موتور پمپ لجن کش مشارکت داشتند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.