ایلام ؛

اجرای طرح ملی "یک ساعت با محیط‌بان در مدرسه"

دبیرکل محیط زیست استان ایلام گفت: طرح ملی"یک ساعت با محیط‌بان در مدرسه" در استان ایلام اجرا می‌شود.

اجرای طرح ملی به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان ایلام، مازیار سلیمان‌نژاد در نشست با مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: از ابتدای سال تحصیلی 95 هم‌زمان با سراسر کشور طرح "یک ساعت با محیط بان در مدرسه" در مدارس استان ایلام اجرا می‌شود تا دانش‌آموزان ضمن آشنایی و شناخت از وظایف محیط‌بانان و مناطق تحت مدیریت استان با ضرورت جلب مشارکت آگاهانه آنها در حفاظت از محیط زیست بیشتر آشنا شوند.

وی افزود: برگزاری طرح "یک ساعت با محیط بان در مدرسه" با عث ارتقای سطح آگاهی دانش‌آموزان نسبت به حفظ محیط زیست می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام عنوان کرد: طرح "یک ساعت با محیط بان در مدرسه" برای آگاه‌سازی دانش‌آموزان در حیطه حفاظت از محیط زیست در راستای ترویج و توسعه فرهنگ‌سازی آنها در این حوزه حداقل به‌ مدت یک ساعت با حضور محیط‌بانان در مدارس به اهمیت  محیط زیست پرداخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در اجرای این طرح اظهار داشت: این طرح موجب فرهنگ‌سازی مطلوب بین دانش‌آموزان خواهد شد.

علی بیرانوند گفت:اجرای طرح مذکور باعث بالا رفتن سطح آگاهی دانش‌آموزان نسبت به حفظ محیط زیست می‌شود لذا دانش‌آموزان آگاهانه در حفظ محیط زیست می‌کوشند.

وی  با اشاره به امضای تفاهم‌نامه آموزش و پرورش با اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام با هدف گسترش همکاری ها در موضوعات محیط زیستی تصریح کرد: به منظور افزایش سطح آگاهی و حفظ فرهنگ محیط زیست در بین دانش‌آموزان طرح ملی "یک ساعت با محیط‌بان در مدرسه" در مدارس حاشیه مناطق حفاظت شده استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۵
بنده حقیر شکارچی مجاز هستم زیادشکار نکردم ولی به تفنگم نگاه میکنم ازخودم متنفر میشم شکارچیان محترم برای رضای خدالطفادست بردارید