ارومیه؛

بازسازی و مرمت 15 مدرسه در چالدران

در چالدران ۱۵ مدرسه شهری و روستایی در قالب طرح هجرت ۳ بازسازی و مرمت شدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، معاون پرورشی آموزش و پرورش چالدران در بازدید پایگاه تابستانی که شامل کلاسهای متنوع علمی وهنری و ورزشی ونمایشگاه نقاشی می شد و یکی ازطرحهای هجرت 3مستقر درمدرسه ابتدایی حضرت رقیه (س)بخش دشتک بیان کرد: همکاری صمیمانه بین آموزش و پرورش، بسیج و نهادهای مرتبط با طرح هجرت 3 ستودنی است و رمز موفقیت در این طرح بزرگ در شهرستان چالدران تعامل سازنده این دستگاهها با همدیگر است.

قصابزاده یکی از ویژگی های طرح هجرت 3 را پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان، تقویت روحیه نشاط، تعاون و همکاری و کمک به بهسازی مدارس دانست که برای استفاده دانش آموزان مفید خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان با شرکت در طرح هجرت سه ضمن کمک به آموزش و پرورش با حضور در محیط مدرسه در سازندگی فضای آموزشی خود مشارکت دارند.

معاون آموزش و پرورش چالدران با بیان اینکه در طرح هجرت سه امسال، 15 مدرسه شهری و روستای با شرکت 50دانش آموز پسر و 25دانش آموز دختر در موضوعات نقاشی و دیوار نویسی، مرمت کردن کتابخانه های مدارس، رنگ آمیزی و دوره های اعتقادی که در حال برگزاری است، افزود: هدف از اجرای این طرح را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان با روحیه جهادی، ایجاد حس مسوولیت در دانشآموزان و تامین نیازهای آموزشی، پرورشی، فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان می باشد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.