لرستان؛

نمره‌ی قبولی میزبانی لرستان

دبیر فدراسیون کشتی گفت : به میزبانی لرستان در مرحله نخست لیگ کشتی باشگاه‌های کشور نمره‌ی قبولی می‌دهم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حمید بنی‌تمیم درباره میزبانی سازمان مناطق آزاد در جام باشگاه‌های جهان گفت: برای میزبانی جام باشگاه‌های جهان یک سری زیرساخت‌ها و امکانات نیاز است که سازمان منطقه آزاد در دو سالی که ایران میزبان بوده، همکاری خوبی داشته است و پس از میزبانی موفقیت‌آمیز اروند میزبان برای سال سوم قرعه به نام چابهار افتاد.

وی افزود: هزینه برگزاری این رقابت‌ها بالاست که میزبان باید آنها را به عهده بگیرد و نیاز به سالنی دارد که قابلیت برگزاری کشتی‌های بین‌المللی را داشته باشد.

بنی‌تمیم درباره اینکه شنیده شده میزبانی جام باشگاه‌های آزاد جهان به تیمی واگذار می‌شود که به قهرمانی لیگ برسد، گفت: چنین قانون مکتوبی نداریم اما می‌تواند تیم قهرمان برای میزبانی در اولویت باشد.

دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر ایران میزبان جام باشگاه‌های کشتی فرنگی نیز بوده است، افزود: برای سال سوم مجارستان درخواست میزبانی داد و با آن موافقت شد. پیش‌بینی می‌شود با استقبال سایر کشورها، سال آینده نیز ایران میزبان رشته آزاد نباشد.

وی درباره میزبانی لرستان در مرحله نخست لیگ کشتی باشگاه‌های کشورگفت: در مجموع به میزبانی لرستان نمره‌ی قبولی می‌دهم ولی فکر می‌کنم حق مردم اینجا یک سالن بهتر و بزرگ‌تر باشد و حداقل اینکه سیستم خنک‌کننده سالن شهید چاغروند را بهتر کنند. با این حال از آقای والیزاده مرادی رئیس هیأت کشتی لرستان و مجموعه ورزش استان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار