پارالمپیک ریو2016؛

مظلومی:کسب مدال ریو باعث افتخار است

رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان گفت:کسب مدال پارالمپیک توسط ورزشکاران نابینایان برای ما باعث افتخار است.

مظلومی:کسب مدال ریو توسط ورزشکاران باعث افتخار استبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان بیان کرد: درسال گذشته وقتی توسط سه نفر از جودوکاران ، چندنفر از دوومیدانی کاران و اعضای تیم فوتبال 5 نفره به سهمیه پارالمپیک ریو دست یافتیم با افراد متخصص جلسه ای برپاکردیم که  برنامه ریزی موفقی برای نمایندگان این فدراسیون در برزیل 2016 داشته باشیم.

وی ادامه داد:پیشرفت قابل تحسین تیم فوتبال 5 نفره وتلاش چشمگیر جواد فلفلی به عنوان سرمربی اجازه هرگونه تصمیم گیری دیگر را ازماگرفت بنابراین بااین رشته وسرنوشت دوومیدانی کاران که بهتربن مربیان را بالای سرخودشان داشتند کاری نداشتیم وحواسمان را به جودو معطوف کردیم. 

مظلومی تصریح کرد: هرچند مشکلات بودجه داشتیم ولی سعی کردیم خواسته مربیان تیم هارا لحاظ کنیم. فوتبال 5 نفره 13 اردوی مناسب برگزار کرد که مهمترین آن اعزام تیم به تورنمنت برزیل بود. و در برزیل دستاورد خوبی داشتیم و توانستیم با کشور میزبان ودیگر تیمها وهمچنین با آرژانتین بازی کنیم تا استرس بازیکنان برای مقابله با این تیمها کاهش یابد.

وی افزود: اردوهای بعداز برزیل نیز کارساز ومفید بود.حضور در شمال کشور کمک کرد تا ملی پوشان با آب وهوای شرجی عادت کنند .
مظلومی عنوان کرد:در کل اردوهای این تیم بعد از بازگشت ازتورنمنت برزیل تاثیرگذار بود. از عملکرد اردوهای تیم فوتبال 5 نفره راضی هستم.
وی درخصوص تیم ملی جودو گفت: با هماهنگی کمیته پارالمپیک تصمیم گرفتیم به بدنه این ورزش خون تازه ای را تزریق کنیم.برای جودو تاکنون خیلی از مربیان زحمت کشیدند که جا دارد در اینجا از تک تک این عزیزان تشکر کنم. زحمات آنها را هرگز فراموش نخواهم کرد.بنابراین دست نیاز به سوی حاج یوسف زاده مربی توانمند وپرافتخار جودو کشور دراز کردیم که ایشان به رغم مشغله کاری زیاد دعوت مارا پذیرفتند.

وی در ادامه بیان کرد: تلاش یوسف زاده برای پیشرفت جودوکاران به حدی خوب بود که به گفته ورزشکاران  گویا اتفاق تازه ای در ورزش جودو صورت گرفته است و من در اینجا از زحمات یوسف زاده ودیگر همکاران وی تشکر ویژه دارم وامید وارم بچه ها هم بتوانند زحمات مربیان را به درستی پاسخگو باشند و برای کسب مدال از هیچ کوششی دریغ نکنند.

رئیس فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد:با این بررسی وخانه تکانی تازه احساس کردیم که در جودو هم حرفی برای گفتن داشته باشیم.کسب دو وسه مدال توسط ورزشکاران فدراسیون نابینایان وکم بینایان باعث افتخار است.



 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار