مهاباد؛

اقدامات چشمگیر در حوزه بهداشت و درمان مهاباد

شهرستان مهاباد بزودی صاحب دستگاه MRI و دانشکده پیراپزشکی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجانغربی در امور شبکه های بهداشت و درمان گفت : طی 2 سال گذشته در اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور ، اقدامات خوبی صورت گرفته که بطور مشخص در شهرستان مهاباد در تأمین نیروی انسانی 18 نفر نیروی متخصص به این شبکه اضافه شده است.

دکتر عبدالمجید حمیصی افزود : در زمینه هتلینگ و بهسازی بخشهای بستری بیمارستان امام خمینی مهاباد هم 17 میلیارد ریال صرف شده است و هم اکنون مردم این شهرستان شاهد ساخت اورژانس جدید بیمارستان ، کلینیک تخصصی و بلوک زایمانی ، همچنین مرکز غربالگری و درمان بیماران سرطانی هستند و در آینده نزدیک هم 10 تخت به عنوان تخت های بیماران روانی به این بیمارستان اضافه می شود.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان اضافه کرد : در حوزه بهداشت هم با اجرای طرح تحول نظام سلامت ، ساخت 6 خانه بهداشت روستایی با اعتبارحدود 5 میلیارد ریال ، بهسازی و نوسازی مراکز سلامت شهری و روستایی و تکمیل ساخت تمام خانه های بهداشت در دستو.ر کار قرار دارد.

بگفته قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجانغربی در امور شبکه های بهداشت و درمان ، امسال هم 4 مرکز خدمات جامعه سلامت و 2 پایگاه سلامت در شهرستان مهاباد ساخته می شود و در آینده نزدیک بهره برداری از این 6 مرکز آغاز خواهد شد.

دکتر حمیصی خاطر نشان کرد : با تلاشهایرئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیهو پیگیری های نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی ، بزودی این شهرستان صاحب دستگاه MRI و دانشکده پیراپزشکی می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.