همدان؛

قهرمانی همدان در مسابقات قهرمانی کشوری شین کاراته

مسابقات قهرمانی کشوری شین کاراته قهرمانی کشور با قهرمانی تیم همدان به پایان رسید.

قهرمانی همدان در مسابقات قهرمانی کشوری شین کاراتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مسئول سبک شین کاراته استان همدان گفت: این مسابقات با حضور 375 ورزشکار از 13 استان به مدت دو روز در همدان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در 17 وزن و سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد افزود: در پایان این مسابقات تیم همدان به مقام قهرمانی رسید و تیم های لرستان و یزد دوم و سوم شدند.

علی محمد شعبانی تصریح کرد: در رده بندی انفرادی رده سنی نوجوانان این رقابت ها سید علیرضا موسوی از یزد، عرفان بختیاری از لرستان، سینا دروازه ای از یزد، محمدرضا زهره وند از همدان، سجاد تنگسیری از یزد، مهدی نوعدوست و عرفان گندمکار از همدان و امیر حسین معماری از لرستان به ترتیب در اوزان 25- کیلوگرم، -30 کیلوگرم، -35 کیلوگرم، -40 کیلوگرم ، -45 کیلو گرم، -50 کیبوگرم، -55 کیلوگرم و 55+ صاحب عنوان قهرمانی شدند.

وی افزود: در رده سنی جوانان در وزن -50 کیلوگرم شایان محمدی نسب از قم، در وزن 55- کیلوگرم علیرضا ورمزیار از همدان، در وزن 60- کیلوگرم مهدی جعفرزاده از اصفهان و در وزن 60+ کیلوگرم محمد نیازی از لرستان صاحب گردن آویسز طلا شدند.

مسئول سبک شین کاراته استان همدان گفت: در رده سنی این رقابت ها قطب الدین تاجیک از یزد در وزن 55- کیلوگرم، مجید غلامی از همدان در وزن 60- کیلوگرم،محسن بیات از همدان در وزن 70- کیلوگرم، پیام نثاری از لرستان در وزن 80- کیلوگرم و امین رضاپور در وزن 80+ کیلوگرم از اصفهان صاحب رتبه اول شدند.

وی تصریح کرد: نفرات برتر این رقابت ها به مسابقات بین المللی که آذرماه برگزار می شود راه می یابند.

انتهای پیام/ ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار