یزد؛

برگزاری سمپوزیم مجسمه های شنی

سمپوزیم مجسمه های شنی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور دربافق برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛دبیر جشنواره تابستانی بافق گفت:از 21دانشکده هنر سراسر کشور برای حضور در جشنواره مجسمه های شنی بافق دعوت شده است که در مجموع 29اثر هنری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است .

پناهی با اشاره به اینکه نخستین جشنواره تابستانی بافق اواخر شهریور ماه در پارک آبشار برگزار می شود افزود:مهمترین برنامه هنری این جشنواره برگزاری سمپوزیم مجسمه های شنی در این مجموعه است که با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار می شود.

 
پناهی یادآور شد: این آثار از استان های خراسان رضوی ، اصفهان ، تبریز ، خوزستان ، گیلان ، یزد و سایر نقاط کشور  به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است .

دبیر جشنواره تابستانی بافق بیان داشت : این آثار هنری در موضوعاتی چون مجسمه وحشی بافقی ، یوزپلنگ آسیایی، رستم و سهراب و ... ارائه شده است که تاکنون 29اثرهنری به دبیرخانه سمپوزیم مجسمه های شنی بافق ارسال شد.

پناهی گفت:از مجموع آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره 13طرح توسط هیات داوران برای رقابت انتخاب می شوند.

وی بیان داشت : هنرمندان انتخابی ساخت مجسمه های خود را از تاریخ بیستم شهریور به مدت سه روز در دوو نوبت صبح و عصر در مجموعه تفرجگاهی آبشار بافق آغاز می کنند.

که به مدت سه روز که در نهایت 3 اثر برگزیده می شود که به نفرات برتر هدایی اهدا خواد شد .

دبیر جشنواره تابستانی بافق افزود: سه اثر برتر در این سمپوزیم انتخاب از صاحبان این آثار تجلیل می شود.

وی همچنین عنوان کرد: علاوه بر هنرمندان انتخابی برای ساخت مجسمه های شنی برنامه ریزی شده است علاقمندان به ساخت مجسمه های شنی در حاشیه این جشنواره با هماهنگی دبیرخانه به صورت داوطلبانه ایده ها و طرح های خود را ارئه کنند .

پناهی گفت:  داوران این سمپوزیم   استادان جعفر نجیبی ، محمد بهابادی و  معماریان هستند.

وی بیان داشت :  آثار ساخته شده توسط هنرمندان به مدت یک هفته  در مجموعه آبشار در معرض دید عموم قرار می گیرد.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: هنرمندان ، جشنواره ، مجسمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.