کرمانشاه؛

توضیحات رئیس سازمان سابق جهاد کشاورزی کرمانشاه در باره بازداشتش

رئیس سازمان سابق جهاد کشاورزی کرمانشاه در خصوص خبر بازداشتش توضیح داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی اشرف منصوری در رابطه با انتشار خبری مبنی بر بازداشتش گفت: در سال 93 به علت سرمازدگی باغات کشور و کاهش تولید پرتقال وزارت جهاد کشاورزی با مشکل مواجه شد. در این راستا برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمتها وزیر جهاد کشاورزی دستور داد که بخشی از نیازهای کشور از محل پرداختهای مرزی تامین شود.

وی ادامه داد: مجوز آن را هم صادر کرد و سازمان تعاون روستایی در آنجا مستقر شد و اقداماتی را هم برای استان کرمانشاه و هم برای سایر استانها انجام داد.

 در این راستا ابهاماتی بود و دستگاه قضایی سوالاتی را داشتند که ما و سازمان مرکزی تعاون روستایی رفتیم و توضیحاتی را ارایه کردیم.

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: از نظر ما هیچگونه قاچاقی شکل نگرفته و اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در راستای قانون افزایش بهره وری بوده که وزیر طبق قانون دستور کتبی تامین کسری محصولات در بازار را صادر کرده و ماهم در این رابطه توضیحات لازم را به دستگاه قضایی ارائه دادیم.

من هم در آن زمان به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه نقش هماهنگ کننده میان مسئول استانی را داشتم که این وظیفه را هم به صورت کتبی و هم شفاهی اطلاع داده ام و اکنون هم در محل کارم هستم.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.