ساری،

خسارت 5 میلیارد ریالی بر اثر طوفان در شهرستان بابلسر

طوفان بامداد جمعه در شهرستان بابلسر 5 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

مهدی محمودی چراتی معاون فرماندار شهرستان بابلسر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری گفت : طبق برآورد خسارات توسط کارشناسان ما در این شهرستان ، حدود 5 میلیارد ریال سهم این شهرستان از این نوع حادثه طبیعی است.

چراتی افزود : وقوع سیل ، تندباد و طوفان شدید در شهرستان بابلسر موجب آب گرفتگی معابر ، طغیان رودخانه و سقوط درختان و قطعی آب و برق ، تخریب بخشی از واحدهای مسکونی تجاری در این شهرستان شده بود .

وی گفت: بعد از وقوع طوفان ، تندباد و رعدوبرق بلافاصله جلسه ستاد بحران تشکیل و اکیپی متشکل از مدیران و مسئولان در فرمانداری شهرستان مستقر و بعد جهت بازدید به همراه نیروهای خدمات رسان و امدادی جهت رفع مشکلات موجود به محل های حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این طوفان در چند دهه اخیر کم سابقه بود و افزود : متاسفانه با توجه به خسارات فراوانی که بر اثر طوفان در دیگر شهرستانها وارد شد ولی این شهرستان از خسارات کمتری برخوردار بوده است.

معاون فرماندار بابلسر گفت : در این شهرستان هیچ گونه خسارت جانی و جراحاتی تا کنون گزارش نشده و آب و برق و گاز و تلفن این شهرستان وصل است .

چراتی افزود : با توجه به خسارت وارد شده به اموال مردم و پیگیری های مستمری که با مدیرکل ستاد بحران در استان مقرر شد تا آنجایی که در توان خزانه دولت هست جهت مساعدت و همکاری و همدردی ، خسارات وارده به مردم پرداخت شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.