شیراز؛

اختصاص 358 میلیارد تومان اعتبار به استان فارس

سهم استان فارس از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال 95 بیش از 358 میلیارد تومان است.

اختصاص 358 میلیارد تومان اعتبار به استان فارسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ساسان تاجگردون رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان فارس گفت: سهم استان فارس از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال 95 بیش از 358 میلیارد تومان است که در سه بخش استانی، اعتبار ردیف و اعتبار ملی تخصیص می ‌یابد.
وی با بیان اینکه 30 میلیارد تومان از این اعتبار که برابر هشت درصد کل اعتبارات به حوزه کشاورزی و منابع طبیعی اختصاص یافته است که باید در بحث گلخانه ها و اصلاح شبکه آبیاری هزینه شود افزود: 12 میلیارد و 500 میلیون تومان معادل 3.3 درصد کل اعتبارات به حوزه صنعت و معدن برای تامین زیر ساخت ‌های شهرک ‌های صنعتی اختصاص یافته است.
تاجگردون با بیان اینکه عدم شروع پروژه جدید و تکمیل پروژه ‌های نیمه تمام الزام در هزینه این اعتبارات است خاطرنشان کرد: 19.6 درصد این اعتبارات به حوزه حمل و نقل و 5 درصد برای حفاظت از منابع آب استان اختصاص یافته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان فارس از انعقاد تفاهم‌ نامه مشترک بین اصفهان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و فارس برای اجرای طرح حفاظت از تنوع زیستی زاگرس مرکزی خبر داد و تصریح کرد: 32 میلیارد تومان اعتبار در این زمینه به استان فارس اختصاص یافته است.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: اختصاص ، اعتبار ، قانون ، سهم ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.