شیراز؛

آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه فارس

در سال تحصیلی جدید 560 نفر وارد حوزه های علمیه فارس شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت ‌الاسلام و المسلمین احمد عابدی مدیر حوزه های علمیه فارس گفت: متأسفانه در سال جدید هیچ بودجه‌ ای برای مباحث مشاوره و خانواده طلاب اختصاص داده نشده در حالی که خانواده‌ های طلاب و خود آنان در امور تحصیلی بسیار به این مشاوره‌ ها نیازمندند.
وی ادامه داد: اعزام 236 نفر از طلاب به دوره ‌های هجرت بلند مدت در فارس را داریم و یکی از طرح ‌هایی که مرکز مدیریت حوزه ‌های علمیه دنبال می‌کند طرح بینات است که در آن ارزش ‌های دینی ترویج داده می‌شود و طلاب بلندمدت می ‌توانند در این طرح شرکت کرده و هر کدام  50منطقه را پوشش دهند و طلاب سفیران در پایه سه می توانند این قدم بلند را بردارند.
عابدی تصریح کرد: اعزام 300 نفر از طلاب فارس به اردوی راهیان نور و اجرای 90 اردو ویژه طلاب و خانواده ‌های آنان را در ایام نوروز را داشتیم.
وی در خصوص وضعیت مدارس امین خاطر نشان کرد: مدارس امین در شیراز به حق حرف اول را می ‌زنند که در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده‌ایم که در نوع اول همه چیز این مدارس توسط حوزه‌ های علمیه است و در نوع دوم آن تنها اعزام مبلغ دینی به عهده حوزه‌های علمیه است
مدیر حوزه های علمیه فارس تصریح کرد: نظام جدید آموزشی در دو مدرسه علمیه منصوریه و محمدیه شیراز نیز در سال جاری اجرایی می شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار