اصفهان؛

تاکنون ۷۰ فروشگاه بزرگ در سطح اصفهان تاسیس شده است

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: سرمایه گذاران عربی، چینی و ترکیه‌ای بدنبال احداث فروشگاه‌های بزرگ در اصفهان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد مجیری در همایش نخستین و بزرگترین پروژه ملی توزیع کالای ساختمانی ایرانی در شهر اصفهان اظهار داشت: در سال های گذشته شاهد بودیم که تا چه اندازه هزینه توزیع و تامین کالا برای مصرف کننده زیاد بود که با جایگزین شدن روش‌های مدرن می توان به کاهش هزینه‌ها کمک کرد.

وی بیان داشت: از سال گذشته به فروشگاه‌های بزرگ مجوز دادیم و تاکنون ۷۰ فروشگاه بزرگ در سطح اصفهان تاسیس شده و این در حالی است که طی سال های اخیر سرمایه‌گذاران عربی، ترکیه‌ای و چینی بدنبال ایجاد فروشگاه‌های بزرگ در اصفهان هستند که ما با حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و دادن مجوز به آنها به نوعی نخواستیم فضایی برای سرمایه‌گذاران خارجی باقی بماند.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تاکید کرد: خروج از روش‌های سنتی توزیع کالا و رفتن به سمت روش‌های مدرن از سیاست‌های اصلی سازمان در سال‌های اخیر است.

وی با بیان اینکه شیوه‌های نوین در زمینه توزیع کالا و رفاه مردم می‌تواند مهم باشد، ادامه داد: فروش مجازی یکی دیگر از مباحثی است که اخیرا مجوزهای زیادی برای آن صادر شده است.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان بیان داشت: امروزه بازاریابی‌های شبکه‌ای در کشور حجم زیادی از اشتغال را ایجاد کرده است به طوری که تنها در استان اصفهان ۵۵ هزار نفر در بازاریابی شبکه‌ای مشغول به فعالیت هستند.

وی بیان داشت: راه‌اندازی فروشگاه‌های بزرگ مثل فروشگاه‌های کوثر، هایپر و شرکت توزیع کالای کوبه یکی دیگر از روش‌های مدرن توزیع کالا است که اقدام به فروش‌های کالاهای مورد نیاز مردم می کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.