پربازدیدها در فضای مجازی؛

"نه" به ترامپ با یک نمایش موزیکال/توقف فروش تلفن‌های همراه GALAXY نوت 7 سامسونگ/همه چیز درباره 5G

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به مرور خبرهای گروه فضای مجازی نشده اید، ما پربازدیدترین اخبار امروز را برای شما در قالب یک خبر جمع آوری کرده ایم تا به راحتی به جالب ترین آنها دسترسی داشته باشید.

"نه" به ترامپ با یک نمایش موزیکال

گروهی در آمریکا در حال تهیه نمایش موزیکالی هستند که سیاست‌های دونالد ترامپ را به سخره می‌گیرد.


سامسونگ اعلام کرد به دلیل انتشار گزارش‌هایی در خصوص اشکال در باتری تلفن همراه مدل نوت 7 قصد دارد این مدل را از بازار جمع‌آوری کند.



به مناسبت فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، مجموعه‌ای از پیامک‌های تبریک را برای شما کاربران گرامی آماده کرده‌ایم.


"اینترنت 5G" یکی از مهمترین فناوری های روز دنیاست که بسیاری از کاربران علاقه‌مند به اینترنت؛ در انتظار ورود آن به دنیای دیجیتال هستند.


گاهی اوقات دیدن یک عکس قدیمی خاطرات بسیاری را در ذهن ما یادآوری می کند.



ابزار جدید برای مهندسین معمار و طراح/کشتی گرفتن با ببر/کودکی که اولین بار ، با عینک نگاه می کند

در این خبر تعدادی از پربازدیدترین فیلم های کوتاه را در قالب یک بسته برای شما کاربران گرامی قرار داده ایم که در ادامه می توانید آنها را مشاهده کنید.




گوشی خود را به دستگاه واقعیت مجازی تبدیل کنید +دانلود

این نرم‌افزار از ویدئوهای واقعیت مجازی و 360 درجه پشتیبانی می‌کند و می‌تواند گوشی شما را به یک دستگاه واقعیت مجازی تبدیل کند.


به زودی قابلیت پیدا کردن جای پارک به اپلیکیشن اپل مپس ،اضافه خواهد شد که این قابلیت در 75 کشور دنیا قابل استفاده خواهد بود.



لنوو تبلتی با صفحه کلید مدادی وارد بازار کرد +تصویر

شرکت لنوو در کنار ارائه فناوری‌های نرم‌افزاری تغییرات در سیستم‌های سخت‌افزاری خود را نیز آغاز کرد.


ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها مجموعه والپیپرهایی به این مناسبت ارائه می‌گردد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار