لیگ یک فوتبال

از استعفای فکری تا احتمال شکایت مرزبان از داور لیگ برتری

در این بسته، اخبار و مصاحبه های لیگ دسته یک فوتبال را بخوانید.

از استعفا فکری تا  احتمال شکایت مرزبان از داور لیگ برتریبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران در این بسته، اخبار و مصاحبه های لیگ دسته یک فوتبال را بخوانید.


سرمربی تیم فوتبال نساجی استعفا داد

محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از سمت خود استعفا داد. این مربی پس از تساوی مقابل تیم گل گهر سیرجان تصمیم به جدایی گرفت.تیم نساجی در حال حاضر با گذشت 5 هفته از رقابت های لیگ برتر در جایگاه دهم قراردارد.

جدول گلزنان رقابت های لیگ یک تا پایان هفته 5 به شرح زیر است:

امیر میر بزرگی از تیم نساجی 6 گل

سهیل حقشناس از تیم سپیدرود رشت 5 گل
 
محمد عباس زاده از تیم  نساجی مازندران 4 گل

اکبر صغیری (گل گهر سیرجان) • حمید کاظمی (خونه به خونه) • شاهین شفیعی (اکسین البرز) 3 گل 

ابراهیم زاده: از عملکرد مسی ها راضی نیستم

منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در خصوص بازی با استقلال اهواز  و عملکرد شاگردانش گفت: من از تیم و بازیکنانم به شدت گلایه دارم چرا که از نقاطی گل دریافت کردیم که یک هفته به صورت مداوم در رابطه با آنها توضیح داده بودم و اگر پلان تمرین های تیم را بیاورم مشخص می شود که ما نقاط حمله تیم حریف را شناسایی کرده بودیم اما باعث ناراحتی بسیار است که دقیقا از همان نقاط گل دریافت کردیم.

وی ادامه داد:باید آنالیز کاملی از این بازی را در کنار هم ببینیم تا متوجه شویم که چرا باید تا به این حد راحت پیروزی را از دست بدهیم، به هر شکل فرمان خیلی از اتفاقات در داخل زمین به دست بازیکنان است و ما امروز دیدیم که این فرمان به سمت درستی نچرخید و نتوانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

بختیاری زاده: به صدر جدول می رسیم

سهراب بختیاری زاده سرمربی نفت مسجد سلیمان  پس از پایان بازی در خصوص این دیدار گفت: بازی شکل مناسبی از طرف تیم ما نداشت، می توانیتیم بازی را به گونه ای طراحی کنیم که موقعیت بیشتری را بر روی دروازه تیم حریف خلق کنیم. از تلاش بچه ها راضی هستم، هر چند که می توانستیم در بخش حمله بهتر عمل کنیم.

وی افزود: سعی می کنیم در هفته 6 با تمرینات بیشتر نتایج بهتری کسب کنیم و به صدر جدول برسیم.

شکایت مرزبان از داور لیگ برتری

سرمربی خونه به خونه اعلام کرد از اکبریان داور بازی جنجالی تیمش مقابل سپیدرود شکایت می کند.

مرزبان که توسط داور از بازی اخراج شده می گوید : به عقیده بنده اکبریان شایستگی و لیاقت قضاوت در لیگ برتر و لیگ یک را ندارد و دپارتمان داوری واقعا باید به این موضوع رسیدگی کند.

مرزبان در پایان بازی اعلام کرد که از این داور به دلیل بی احترامی کرده شکایت خواهد کرد.

** 
تیم صدرنشین اکسین البرز در چارچوب هفته پنجم لیگ دسته اول مقابل فجرسپاسی به پیروزی رسید تا همچنان شاگردان فیروز کریمی در صدر جدول باقی بمانند.

هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال  با برگزاری 9 دیدار آغاز شد که در یکی از دیدارهای مهم تیم سپیدرود رشت توانست با نتیجه ۳ بر یک مقابل خونه به خونه به پیروزی برسد و ضمن فتح دربی شمال ۱۱ امتیازی شد.

بادران تهران نیز برنده دربی پایتخت بود. شاگردان اکبر میثاقیان با نتیجه یک بر صفر مقابل راه‌آهن تهران به برتری رسیدند و ۸ امتیازی شدند.

تیم صدرنشین اکسین البرز نیز با نتیجه ۳ بر یک مقابل فجرسپاسی به پیروزی رسید تا همچنان با ۱۲ امتیاز در رده اول جدول قرار داشته باشد.

نتایج مسابقات برگزار شده به شرح زیر است:

فولاد یزد صفر - پارس جنوبی جم بوشهر یک

نساجی مازندران ۳ - گل گهر سیرجان ۳

سپیدرود رشت ۳ - خونه به خونه مازندران یک

اکسین البرز ۳ - فجر شهید سپاسی شیراز یک

راه آهن تهران صفر - بادران تهران یک

آلومینیوم اراک یک - خیبر خرم آباد صفر

مس کرمان ۲ - استقلال اهواز ۲ 

ایرانجوان بوشهر ۳ -ملوان ۲ 

نفت مسجدسلیمان صفر- مس رفسنجان صفر

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.