انصاری:

عربستان باید ثابت کند حادثه منا از پیش طراحی شده نبود

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حادثه منا بسیار مشکوک است و عربستان باید ثابت کند این فاجعه از پیش طراحی شده نبوده است.

عربستان باید ثابت کند حادثه منا از پیش طراحی شده نبود
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن انصاری، قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست خبری امروز(شنبه) با اعلام برنامه های ستاد بزرگداشت منا، اظهار داشت: حادثه منا بسیار مشکوک است و ما نباید ثابت کنیم این فاجعه از پیش طراحی شده بوده بلکه کشور میزبان باید ثابت کند این حادثه از پیش طراحی شده نبوده و این ظن را منتفی کند.

وی  با بیان اینکه 461ایرانی در صحرای منا به شهادت رسیدند، افزود: 60 نفر از مجموع شهدای ایرانی از خانواده‌‌های شهدا و ایثارگران بوده که 37 نفر از آنها جانبازان دفاع مقدس هستند ضمن اینکه 23 نفر از آنها نیز همسر و فرزند شهید و فرزند جانباز هستند همچنین در بین شهدا 6 دیپلمات و دانشمند فضایی و قاری قرآن، 2 تن از مدرسین حوزه علمیه و حدود 15 روحانی قم نیز حضور دارند.

انصاری با بیان اینکه سخنرانی انقلابی و امام‌گونه مقام معظم رهبری باعث شد تا بازگشت پیکر شهدا با احترام صورت گیرد، گفت: 39 نفر از شهدای ایرانی در مقبرةالشهدای منا با رضایت خانواده شهدا دفن شده و در آنجا باقی مانده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار