بجنورد؛

ثبت نام بیش از 5 هزار کلاس اولی در سامانه سناد

تاکنون در بجنوردبیش از 5هزار کلاس اولی در سامانه سناد برای دریافت کتاب های درسی ثبت نام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش استان گفت: تاکنون در بجنورد از شش هزار و ۴۹۲ دانش‌آموز ابتدایی پایه اول تعداد پنج هزار و ۴۹۸ نفر برای سفارش کتاب ثبت‌نام و ۹۹۴ نفر دیگر نیز باقی‌مانده‌اند.

قنبر علی خوش آینه گفت: تاکنون بیش از ۹۰ هزار دانش آموز ابتدایی این استان در سامانه «سناد» برای دریافت کتاب‌های درسی ثبت نام کردند.

وی با اشاره به اینکه 12شهریور آخرین مهلت ثبت نام است، افزود: دانش‌آموزان و اولیا هرچه سریع‌تر برای ثبت‌نام به سامانه ثبت‌نام کتب مراجعه و سفارش خود را ثبت کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش استان افزود: فقط در مقطع ابتدایی ثبت‌نام دانش‌آموزان باقی‌مانده است و از ۹۲ هزار و ۹۴۷ دانش‌آموز در مقطع ابتدایی در استان تعداد ۹۱ هزار و ۳۰۸ دانش‌آموز برای سفارش کتاب درسی ثبت‌نام کرده و تعداد هزار و ۶۳۹ نفر باقی‌مانده‌اند.

خوش آینه اظهار داشت: ثبت‌نام دانش‌آموزان پیش‌دانشگاهی به‌صورت ۱۰۰درصدی در استان انجام و به پایان رسیده است .

وی در خصوص بیشترین مشکل بازماندن دانش‌آموزان از ثبت‌نام را پرداخت الکترونیکی هزینه کتاب عنوان کرد و افزود: بیشترین مشکل پرداخت الکترونیکی هزینه کتاب است که به خاطر عدم پرداخت هزینه کتاب توسط اولیاء ثبت‌نام آن‌ها تائید نشده است.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.