ساری

خسارت تند باد به 50 واحد مسکونی در محمودآباد

تند باد ، بامداد جمعه به بیش از 50 واحد مسکونی در 9 روستای بخش مرکزی و سرخ رود خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرماندار محمودآباد در جلسه ستاد مدیریت بحران این شهرستان گفت: تند باد غرب مازندران که بیش از 90 کیلومتر در ساعت در محمودآباد سرعت داشت بر اثر واژگونی درختان و سقوط بر روی خطوط انتقال شبکه برق و پارگی سیم ها موجب قطعی برق در ساعات اولیه صبح در 5 روستای بخش مرکزی محمودآباد شد.

یوسف پور افزود: بیش از 100 میلیون تومان خسارت به تاسیسات شرکت توزیع نیروی برق وارد کرد.

وی گفت : از بین رفتن سقف و تاسیسات 35 واحد گلخانه ای ، 2 واحد مرغداری و 2 واحد دامداری و همچنین آبگرفتگی 4 واحد شالیکوبی را از مهترین خسارت تند باد در حوزه جهاد کشاورزی است.

وی افزود: بر اثر این تند باد انبار شرکت تعاونی تولیدی روستای اورطشت از بخش سرخ رود که حاوی 10 تن کود اوره و 2 تن کود روی و 3 تن کود پتاس و 1 تن کود ماکرو بوده است از بین رفته است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان محمودآباد همچنین از خسارت 85% به طرحهای سالمسازی دریا در شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: مسافرانی که شب گذشته بمنظور استفاده از دریا در سواحل استقرار داشته اند به یکباره توسط این تند باد غافلگیر شده و در اثر واژگون شدن آلاچیق های ساحلی 5 نفر در ساحل پشت سپاه مصدوم و توسط اورژانس 115 جهت درمان به بیمارستان شهدای محمودآباد انتقال داده شدند.

یوسف پور افزود : بر اساس گزارش های واصله تاکنون به بیش از 50 واحد مسکونی در 9 روستای بخش مرکزی و سرخ رود بین 30 تا 60% خسارت وارد شده است.

وی گفت: به علت قطع برق و نداشتن دیزل ژنراتور آب آشامیدنی 12 روستا در بخش مرکزی محمودآباد با مشکل قطعی مواجه است.

وی افزود: قطعی برق چاه در روستای سنگ بست موجب افت فشار آب در بخش سرخ رود شده است افزود: برای نداشتن بحران آب در حوزه شهر و بخشهای این شهرستان و قطع برق دو چاه از 6 چاه آب شهری محمودآباد از مدار توزیع خارج شد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
کاش کارخانه های تولیدی خراب شه که انقدر در حق مردم ظلم میکننپ

اون واحد تولیدی که باعث بد بختی مردم میشه جزقال شه

اون کارخانه ها که وام ارزون میگیره و بالا میکشه

مردم بیچاره حقشون نیست اما کارخانه دار حقشه
آخرین اخبار