شیراز؛

پالایشگاه گاز دالان فراشبند میزبان خبرنگاران کشور

خبرنگاران رسانه های جمعی سراسر کشور به منظور آشنایی با فعالیت ‌ها و دستاورد های شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در پالایشگاه گاز دالان فراشبند بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر عامل این شرکت هدف از برگزاری این کنفرانس را آشنایی اصحاب رسانه از فعالیت ‌های پالایشگاهی و دستاورد های این شرکت عنوان کرد و گفت: توانایی ها و چگونگی پیشبرد برنامه های توسعه ای این شرکت بازتاب خوبی در رسانه ها و خبرگزاری ها داشته باشد.
خبرنگاران ابتدا از تاسیسات و بخش های مختلف پالایشگاه دالان بازدید کردند که این برنامه ویژه مورد توجه آنان قرار گرفت.
غلام حسین منتظری در جمع خبرنگاران در معرفی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی افزود: این شرکت یکی از سه شرکت زیر مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که با تولید بیش از 220 میلیون متر مکعب گاز در روز، 35 درصد از گاز کشور را تامین می‌کند.
وی در ادامه گفت این شرکت دارایی 9 میدان گازی و دو میدان نفتی است که علاوه بر این 11 میدان فعال، 37 میدان اکتشافی جدید در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی قرار دارد که طی سالها آتی توسعه و راه اندازی تعدادی از آنها در برنامه می باشد.
ستاد شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در شیراز مستقر و وظیفه مدیریت و برنامه ریزی، ارائه خدمات فنی و مهندسی، پشتیبانی، مالی و اداری به مناطق عملیاتی را عهده دار است.
پالایشگاه و میدان گازی دالان در فاصله120 کیلومتری جنوب شرقی شیراز و فاصله 20 کیلومتری جنوب شرقی شهر فراشبند قرار دارد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار