باوجود درگیری های شب گذشته؛

نکونام عازم قطر می شود

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از درگیری های شب گذشته با اعضای تیم ملی قطر، عازم این کشور می شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران،جواد نکونام مربی تیم ملی فوتبال کشورمان طبق تصمیم کارلوس کی روش برای آنالیز دیدار قطر و ازبکستان به دوحه سفر می کند.

وی که پس از گل نخست ایران در دیدار شب گذشته با قطری ها درگیر و به همین دلیل از بازی اخراج شد، به احتمال فراوان در این سفر با دردسرهای جدی از سوی عنابی ها مواجه می شود چرا که پس از پایان دیدار ایران و قطر اهالی فوتبال این کشور، جو بدی علیه نکونام راه انداختند.

کادرفنی تیم ملی قصد دارد اطلاعات کاملی نسبت به ازبکستان، حریف سوم تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 به دست آورد و با دست پر ملی پوشان را به مصاف شاگردان ساموئل بابایان بفرستد. بر همین اساس جواد نکونام را که به دلیل محرومیت، از نشستن روی نیمکت تیم ملی  مقابل چین محروم است مامور آنالیز ازبک ها شده است.

گفتنی است: مارکار آقاجانیان که در دیدار کره جنوبی و چین مسئولیت آنالیز چینی ها را به عهده داشت، از سئول به شن یانگ محل برگزاری دیدار ملی پوشان کشورمان با حریف بعدی تیم ملی می رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
اقای نکونام چرا فکر کردی مربی خوبی میشی؟؟؟؟مثلا وقتی بازی میکردی چی بودی که الان چی باشی؟؟؟هنوز فراموش نکردیم سوتی شما باعث شد مسی به ما گل بزنه.............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
برو اونجا حالتو میگیرن
آخرین اخبار