نماینده ولی فقیه در استان :

مدیران و مسئولان موظف به اجرای احکام اسلامی هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به وظیفه مدیران و مسؤولان در جاری کردن احکام اسلامی در جامعه، گفت: وظیفه مدیران اسلامی است که احکام الهی و بایدها و نباید های دینی را اجرایی کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه صبح امروز در جلسه شورای اداری و جشنواره شهید رجائی که با حضور مدیران دستگاههای اجرایی در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مدیران و مسؤولان برای انجام بهتر مسؤولیت ها باید آمادگی لازم کسب کنند.

وی افزود: به دوش کشیدن بار سنگین مسؤولیت ها نیازمند آمادگی روحی است که بر اساس تأکید خداوند در قرآن به پیامبر اکرم (ص) فقط با شب زنده داری، ارتباط با خداوند و راز و نیاز به دست می آید.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه تنها راه کسب معنویت، توجه قلبی به خدا و ذکر و یاد او است، گفت: کسانی که فکر می کنند جزء قرب الهی و توجه به احدیت می توانند قلب را از گناه صاف کرده و به معنویت برسند، در اشتباه هستند.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه مدیران و مسؤولان نظام اسلامی در جاری کردن احکام اسلامی در جامعه، خاطرنشان کرد: وظیفه مدیران اسلامی است که احکام الهی، بایدها و نبایدهای دینی را اجرایی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تقوای الهی را تنها راه نجات بشری عنوان کرد و گفت: افرادی متقی اطاعت الهی را به اطاعت از دیگران ترجیح می دهند.

وی با بیان اینکه لازمه موفقیت در امور و رسیدن به رستگاری تبعیت از دستورات الهی است، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان وظیفه دارند در حیطه مسؤولیت های خود احکام الهی را اجرایی کنند؛ اگر حدود و احکام الهی رعایت نشود باید به فکر چاره بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به آیاتی از سوره نساء، گفت: احکام الهی مرزهای خدا است، بنابراین نباید با رفتار و عمل خود این حریم ها و مرزها را شکست.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.