ایلام؛

بررسی مسائل و مشکلات بانک های استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: مسائل و مشکلات پیش روی بانک های استان در نشست با رئیس کل بانک مرکزی بررسی می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حشمت اله عسگری اعلام کرد: ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی روز شنبه به استان ایلام سفر می کند و علاوه بر نشست اقتصاد مقاومتی استان ایلام در یک جلسه مشترک مسایل و مشکلات پیش روی بانک های استان در حضور مدیران عامل بانک ها بررسی خواهد شد.

وی گفت: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و عمل به فرمان مقام معظم رهبری و تاکید دولت اکنون همه هم و غم مسئولان استان رفع موانع تولید و پیگیری پویایی در بخش طرح های صنعتی و کشاورزی است.

وی افزود: پیگیری های زیادی برای رفع موانع تولید استان که عمده آنها بدلیل انباشت بدهی طرح ها و نبود سرمایه در گردش است، صورت گرفته اما بخشی از این مشکلات با توجه به محدودیت های قانونی و دستور العمل و بخشنامه های داخلی بانک ها باید از طریق بانک مرکزی پیگیری و بر طرف شود.

معاون استاندار ایلام گفت: به همین دلیل با تلاش مجموعه اقتصادی و استاندار ایلام برای حضور رئیس کل بانک مرکزی و پیگیری این مشکلات مکاتباتی انجام گرفت که امیدواریم در این سفر بخش زیادی از این مسائل بر طرف شود.

عسگری ابراز امیدواری کرد که با تسهیل در امور اقتصادی و رفع مشکلات و موانع تولید علاوه بر پویایی تولید و صنعت استان زمینه اشتغال جوانان ایلامی نیز هموار شود.






 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.