بجنورد؛

دریافت خدمات رایگان پزشکی مردم روستای زرد مانه و سملقان

مردم روستای 800 خانواری زرد شهرستان مانه وسملقان خدمات رایگان پزشکی دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گفت: با برنامه ریزی انجام شده با حضور مدیرکل های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به 800 خانوار اهالی روستای زرد خدمات پزشکی و مشاوره ارائه شد.

نوری در حاشیه خدمات رسانی در روستای زرد اظهارکرد: در حوزه های مهارت ، آموزش، پزشکی، پرداخت وام های اشتغال زایی و... خدمات ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: پزشک زنان،متخصص اطفال و پزشک عمومی به همراه مدیران چند صندوق و بانک زیر مجموعه تعاون کار و رفاه اجتماعی در این روستا حضور یافتند که به مردم این منطقه حضوری خدمات ارایه دهند.

وی تصریح کرد: روستای زرد از توابع بخش سملقان شهرستان مانه وسملقان با توجه به بررسی آسیب های اجتماعی در آن نیازمند ارائه خدمات در زمینه های مختلف دارد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اینکه تعداد 11میلیون نفر در کل کشور تحت بیمه روستایی و عشایری هستند افزود: به افرادی که در این روستا تحت بیمه نیز نبودند خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به صورت رایگان ارایه شد و بعد از این تاریخ نیز زیر پوشش قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در بخش ارائه تسهیلات برای حمل و نقل روستائیان به شهر به متقاضیان تا سقف 300 میلیون ريال با کارمزد 4درصد وام تعلق می گیرد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.