ساری،

ایران نماد صلح طلبی

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:ایران نماد صلح طلبی در دنیا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی امروز در دومین همایش ملی فناوری های نوین دریایی در نوشهر گفت: کشورمان نماد صلح طلبی در دنیا و سیاست ما در بحث نظامی یک سیاست بازدارنگی است.

وی با بیان اینکه حضور مقتدرانه نیروی دریایی در آب های آزاد موفقیت بزرگی برای کشور است ، افزود: جمهوری اسلامی ایران اکنون به عنوان چند کشور اول دارای قدرت موشکی در جهان مطرح است و دشمنان از این قدرت هراس دارند .

وی افزود: کشور ما به دنبال حمله به هیچ کشوری نیست اما اگر کسی به ما تعرض کند در مقابل آن می ایستیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ناوگان مقتدر نیروی دریایی کشور به هیچ وجه قابل مقایسه با کشورهای منطقه نیست به همین دلیل قوی‌ترین نیرویی که توانست در مهار و مقابله با دزدان دریایی موفق باشد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

بروجردی با بیان اینکه کشورمان تکیه بر تولیدات داخلی و بومی خودمان دارد، افزود: مردم ایران یک روز شاهد ساخت ناو هواپیمابر هم خواهند بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: تقویت سواحل مکران در برنامه توسعه ششم قرار گرفته است و مردم شاهد پیشرفت و توسعه همه جانبه این منطقه باشند.

وی در بخش دیگر به مسئله عربستان و جنگ افروزی علیه کشور مظلوم یمن خاطرنشان کرد: عربستان در خصوص کشور یمن دچار ضعف شده است و بدون شک بازنده واقعی در تسلیحات عربستان خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار