مشهد؛

حوادث رانندگی در محورهای خراسان رضوی یک قربانی گرفت

دوحادثه رانندگی در محورهای خراسان رضوی یک کشته و 7 مجروح به جای گذاشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،در حادثه نخست که عصر دیروز روی داد دو دستگاه موتور سیکلت در محور جوین ، جغتای برخوردکردندکه یک نفر کشته و دو نفرمجروح شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان جوین در این باره گفت : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 , یک فقره تصادف جرحی در محور جوین , جغتای در محدوده روستای جزندر حدود ساعت 18 نیروهای نیروی انتظامی و پلیس راه در صحنه حاضر شدند.

سرهنگ مهدی غلامزاده افزود: یک دستگاه موتور سیکلت بدون پلاک با یک دستگاه موتور سیکلت هندا با دو سرنشین جوان به شدت برخورد کرده است که در این تصادف راکب 65 ساله موتور سیکلت فاقد پلاک به نام غلامحسین به علت شدت جراحات وارده در دم جان سپرده و دو نفر سرنشین موتور سیکلت دیگر نیز به شدت مجروح شدند که به بیمارستان منتقل شدند.

وی علت تصادف را طبق نظر کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی از جانب راکب موتور سیکلت فاقد پلاک به علت عدم رعایت حق تقدم د رهنگام گردش به چپ اعلام کرد.

برخورد خودرو پراید وکامیون در محور روستایی حصار – بایگ

برخورد یک خودرو سواری پراید با کامیون بنز هم در محور روستایی حصار – بایگ منجر به مصدومیت 5 سرنشین خودور پراید گردید.

فرمانده پلیس راه شهرستان تربت حیدریه درباره این حادثه گفت: عصر روز گذشته در ورودی روستای حصاراز توابع بخش بایگ خودرو سواری پراید با 5 سرنشین خانم با یکدستگاه کامیون بنز به شدت برخورد می کند.

سرهنگ خلوصی افزود: با توجه به شدت حادثه نیروهای اورژانس 115 بایگ در محل حادثه حضور پیدا کرده و مصدومان حادثه رابه بیمارستان نهم دی تربت حیدریه منقل می کنند.

وی تصریح کرد: متاسفانه از مصدومان این حادثه دو نفر حال عمومی شان وخیم گزارش شده است که در بیمارستان بستری شده اند.

فرمانده پلیس را شهرستان تربت حیدریه علت بروز حادثه را انحراف به چپ از سوی سواری پراید اعلام کرد .

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.