اصفهان؛

اجرای بازی توپ چین در طرح "تفریح من بازی

کمیته فرهنگ تفریح و نشاط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در راستای ارائه الگوهای اصیل در شهر به ارائه الگوی " تفریح من بازی" در پاتوق های تفریحی اصفهان اقدام کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبنابر اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، کمیته فرهنگ تفریح و نشاط سازمان فرهنگی تفریحی شهردرای اصفهان در راستای ایجاد خلاقیت، شوق بازی و مشارکت تمامی سنین جامعه در بازی های سالم و دور کردن آن ها از فضای مجازی به اجرای طرح "تفریح من بازی" اقدام کرده است.
الگوی "تفریح من بازی" در ماه های مرداد و شهریور به ارائه 4 نوع بازی از دسته بازی های فیزیکال با هدف ارائه سهل الوصول، ارزان و فراگیر بودن بازی ها ویژه عموم شهروندان می پردازد.
هاگرگری، تیز چین، توپ چین، ببین و بگو از جمله بازی هایی است که برای تفریح من بازی در نظر گرفته شده که در پاتوق های تفریحی سطح شهر و در بین مردم اجرا می شود.
بعد از بازی هاگرگری در مردادماه در حال حاضر بازی "توپ‌چین" شامل چهار بازی همراه با توپ به منظور افزایش سرعت و دقت در حال اجراست که این بازی در روش‌های مختلف اجرا به تعدادی توپ کوچک، لیوان و قاشق احتیاج دارد و از نتایج آن هماهنگی چشم و دست، افزایش قدرت تمرکز و سرعت واکنش است.
این بازی شامل 20 عدد فنجان رنگی و 24 عدد کارت الگوست که بازیکنان باید طبق تصویر کارت‌ها، فنجان‌ها را به‌صورت افقی یا عمودی بچینند؛ این بازی به افزایش سرعت پردازش و واکنش همچنین هماهنگی چشم و دست کمک می‌کند.
بازی توپ چین در تاریخ های 10 و 11 و 12 شهریورماه در پاتوق های تفریحی سطح شهر شامل میدان امام(ره)، ناژوان، بازار اصفهان، پارک باغ قوشخانه، میدان لاله، میدان انقلاب، پل فلزی، سی و سه پل و محور چهارباغ عباسی برگزار می شود که علاقه مندان برای دریافت جدول زمانبندی اجرای طرح "تفریح من بازی" می توانند به سایت esfahanfahrang.ir مراجعه کنند .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.