اردبیل؛

تبدیل کشت و صنعت مغان به دانشگاه علمی و عملی

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: از مهر ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی مغان راه‌اندازی می‌شود تا این بنگاه بزرگ اقتصادی به دانشگاه علمی و عملی بخش کشاورزی در تربیت نیرو تبدیل شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اروجعلی محمدی در جریان بازدید از نمایشگاه بخش کشاورزی در اردبیل اظهار کرد: رسالت اصلی شرکت کشت و صنعت تقویت وتوانمندی اصل دانایی محوری است که بر همین اساس کشت و صنعت در سال‌های فعالیت خود توانسته است به یک مجموعه قابل اتکا در تولید محصولات متنوع و آگاهی‌بخشی به زارعان منطقه مغان تبدیل شود.

وی گفت: با احیای اصل دانایی‌محوری می‌توانیم مجموعه کشت و صنعت مغان را به عنوان یک دانشگاه عملیاتی و کاربردی برای توانمندسازی کشاورزان در توسعه پایاب سدخداآفرین تبدیل کنیم تا با عملیاتی شدن این پروژه زمینه ایجاد فرصت‌های اشتغال بیشتر فراهم آید.

مدیرعامل کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: از مهر ماه دانشگاه جامع علمی کاربردی مغان راه‌اندازی می‌شود تا این بنگاه بزرگ اقتصادی به دانشگاه علمی و عملی بخش کشاورزی در تربیت نیرو تبدیل شود.

محمدی با بیان اینکه به دور از شعار دادن می‌خواهیم در عمل زمینه و بستر توسعه اشتغال را با استفاده از ظرفیت بخش کشاورزی فراهم کنیم،‌ افزود: همان طوری که برخی از موسسات و سازمان‌ها همچون بانک‌ها، ارتش و ... دانشکده مخصوص خود برای تربیت نیرو و انجام تعهدات اجرایی در این حوزه دارند به نظر می‌رسد در بخش کشاورزی نیز می‌توانیم کشت و صنعت را به عنوان یک دانشگاه عظیم در ارتقای توان تولید این بخش تبدیل کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.