«چوب خط» شبکه افق بررسی می‌کند؛

اقدامات مردمی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

پنجاهمین قسمت برنامه «چوب خط» با موضوع اقدامات مردمی در زمینه تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، امشب صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی مروی با اشاره به پخش پنجاهمین قسمت برنامه «چوب خط» از شبکه افق اظهار کرد: موضوع این برنامه، اقدامات مردمی برای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی طی یک سال گذشته خواهد بود.

وی افزود: گزارش هایی پیرامون اقدامات برخی از افراد یا گروه های مردمی در این زمینه به نمایش در می‌آید.

تهیه‌کننده «چوب خط» با بیان اینکه اصلاح الگوی مصرف آب در کرج و مشهد توسط دو شهروند یکی از موضوعات این گزارش‌ها خواهد بود، گفت: اقدامات گروه‌های دانشجویی برای تدریس اقتصاد مقاومتی به نوجوانان و جوانان و ارائه گزارش فعالیت مسئولان در این زمینه برخی دیگر از موضوعات خواهند بود.

وی ادامه داد: مهمانان پنجاهمین قسمت برنامه «چوب خط» برخی از شهروندانی هستند که با انگیزه های فردی و اجتماعی، به دنبال اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی بوده اند.

مروی خاطرنشان کرد: قیمت گذاری جدید اینترنت هم موضوع بخش «خط خبری» این برنامه است و همایش بانکداری اسلامی هم موضوع آیتم «نگاه هفته» خواهد بود.

پنجاهمین قسمت برنامه زنده «چوب خط» ساعت 21.30 امشب از شبکه افق پخش خواهد شد. تکرار این برنامه هم روز بعد ساعت 15.30 به روی آنتن می رود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار