وزارت دفاع افغانستان: بیش از 100 طالب در عملیات‌های اخیر کشته شدند

وزارت دفاع ملی افغانستان از کشته شدن 100 طالب طی عملیات‌های نیروهای امنیتی 24 ساعت گذشته خبر داد.

وزارت دفاع: بیش از صد جنگجوی طالب کشته و زخمی شدندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، وزارت دفاع ملی افغانستان اعلام کرده است که در جریان عملیات نیروهای امنیتی و دفاعی از زمین و هوا بیش از 100 طالب کشته و زخمی شده اند.

گفته می شود که این عملیات در 24 ساعت گذشته انجام شده است.

دفتر مطبوعاتی ولایت دفاع با نشر خبرنامه ی نوشته است که از یک روز به این طرف در مربوطات ولسوالی جانی خیل لایت پکتیا ۵۷ طالب کشته شده اند.

در خبرنامه همچنان آمده است که در ولسوالی بغلان مرکزی 15 طالب کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند، در مناطق شاخ الکوزی، شاخ پوپلزی، چهار گل پمپ شاخ اچکزی مسیر شاهراه لشکرگاه 17 طالب کشته و 14 تن آنان زخمی شده اند.

وزارت دفاع ملی همچنان نوشته است که در عملیات مشترک در ولسوالی نادعلی هلمند، ولایت زابل، امام صاحب و خان آباد قندوز 8 شورشی کشته، 7 تن دیگر آنان زخمی و سه طالب دیگر بازداشت شده اند.

گفته می شود که در 24 ساعت گذشته عملیات مشترک در ولایت های غزنی، پکتیا، زابل، تخار، قندهار، قندوز، بغلان، سرپل، جوزجان، هلمند و بلخ راه اندازی شده است که تلفات به شورشیان رسیده است.

در خبرنامه از تلفات به نیروهای امنیتی چیزی گفته نشده و گروه طالبان نیز تا هنوز در مورد کشته و زخمی شدند جنگجویان این گروه ابراز نظر نکرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: افغانستان ، وزارت ، دفاع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار